H VW προχωράει σε ένα παγκόσμιο γκάλοπ, το οποίο θέτει ένα ερώτημα για το αν πρέπει η γερμανική φίρμα να προχωρήσει ή όχι στην παραγωγή της κάμπριο εκδοχής του ID.3, του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας, που ήδη κυκλοφορεί σε κλειστή εκδοχή. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μια και πρώτη σχεδιαστική άποψη για το ID.3 Cabrio.

Ουσιαστικά, η VW θέλει να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη – δεν γίνεται πολύ συχνά αυτό σε δημόσια διαβούλευση! – ενώ, τα μεγαλοστελέχη της φίρμας καλούν όσους επιθυμούν να εκφράσουν την άποψή τους για ένα πιθανό τέτοιο μοντέλο στη σελίδα του προέδρου Ραλφ Μπραντστάτερ CEO της Volkswagen στο LinkedIn, που είναι RALF_BRANDSTAETTER_ON_LINKEDIN_ID3_CABRIO. Μάλιστα, ο CEO της Volkswagen στα επιβατικά οχήματα, καλεί  όσους επιθυμούν, να εκφράσουν ελεύθερα την άποψή τους, καθώς όπως ο ίδιος δηλώνει «η απόλαυση της φύσης με την οροφή κατεβασμένη, παράλληλα με την άμεση, δυνατή επιτάχυνση που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση, θα πρόσφερε μία πρωτόγνωρη, ξεχωριστή εμπειρία ελευθερίας».

Και ενώ το πρωτότυπο ερώτημα για την επόμενη μέρα της ηλεκτροκίνησης: “ID.3 σε cabrio έκδοση. Εσείς, πώς θα το βλέπατε;”είναι στον αέρα, η VW κατάφερε πέρσι, να στεφθεί ηγέτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, με μερίδιο 25%.  Ειδικότερα, το 2020 η Volkswagen παρέδωσε σε πελάτες περίπου 212.000 ηλεκτρικά ή εξηλεκτρισμένα οχήματα, με τα 134.000 από αυτά να είναι αμιγώς ηλεκτρικά , ενώ, το ID.3 μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες εμπορικής καριέρα κατάφερε να πουλήσει πάνω από 56 χιλιάδες αυτοκίνητα.  Και φυσικά, αυτό είναι μόνο η αρχή, αφού, ήδη η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει πλειάδα μοντέλων, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, ή Plug – in που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της , με στόχο να «ταράξουν» τα νερά των αντιπάλων.