Συνήγορος του Καταναλωτή. Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των εγχώριων και διασυνοριακών καταναλωτικών διαφορών. Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά, στις 11 Ιουλίου 2019, με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα ενημερώσουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα το οποίο είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr) και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά