Σε λιγότερο από μία ώρα – 55 λεπτά – θα μειωθεί ο χρόνος του ταξιδιού με τρένο για τη διαδρομή Αθήνα-Κιάτο, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών μέχρι το Κιάτο.

Η αποπεράτωση της ηλεκτροκίνησης στο συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί το πρώτο μεγάλο έργο για το 2011, το οποίο εγκρίθηκε στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ. 

Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 37 εκατ. ευρώ ενώ η κοινοτική συμμετοχή θα ανέλθει περίπου σε 23 εκατ. ευρώ.

Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί από τον περασμένο Δεκέμβριο η Ελληνική Κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία πέτυχαν την ένταξη 10 μεγάλων έργων προϋπολογισμού πάνω από 50 εκατ. ευρώ του ΕΣΠΑ 2007-2013 στο σύστημα SFC (Structural Funds Common system).

Μέχρι σήμερα, έξι μεγάλα έργα συνολικού προϋπολογισμού 662 εκατ. ευρώ έχουν ήδη υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση και προωθούνται για έγκριση.

Πρόκειται για το σταθμό συμπίεσης φυσικού αερίου στη Νέα Μεσημβρία, προϋπολογισμού υλοποίησης 73 εκατ. ευρώ, τον αγωγό φυσικού αερίου υψηλής πίεσης προς Αλιβέρι, προϋπολογισμού υλοποίησης 86 εκατ. ευρώ, την αποπεράτωση κάθετου άξονα ΕΓΝΑΤΙΑΣ “Θεσσαλονίκη (Δερβένι)-Σέρρες-Προμαχώνας: Τμήματα “Λαχανάς-Α/Κ Χριστού” και “Κάτω Αμπέλα-Α/Κ Πετριτσίου”, προϋπολογισμού υλοποίησης 129 εκατ. ευρώ, την κατασκευή οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με το Δυτικό Άξονα Βορρά-Νότου, προϋπολογισμού υλοποίησης 225 εκατ. ευρώ, την νέα προμήθεια λεωφορείων ΕΘΕΛ, προϋπολογισμού υλοποίησης 52 εκατ. ευρώ και τον κάθετο Άξονα Εγνατίας Οδού Αρδάνιο – Ορμένιο: Τμήμα Αρδάνιο – Μάνδρα, προϋπολογισμού υλοποίησης 97 εκατ. ευρώ.