«Οταν σκηνοθετείτε ένα έργο, να ξεκινάτε με την υπόθεση ότι μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τελείως καινούργιο σύμπαν επί σκηνής: τον Κόσμο του Εργου – ένα σύμπαν από την αρχή. Αντί να θεωρείτε δεδομένο ότι η πραγματικότητα του έργου θα είναι ίδια με την καθημερινή πραγματικότητά μας, δουλέψτε υπό το πρίσμα ότι οτιδήποτε στον Κόσμο του Εργου μπορεί να εφευρεθεί εκ του μηδενός» («Το βιβλίο των Viewpoints: Πρακτικός οδηγός των Viewpoints και της Σύνθεσης»). Μπορεί, για παράδειγμα, οι ήρωες να μπαίνουν πάντα από δεξιά και να βγαίνουν πάντα από αριστερά ή να κρατούν το τσιγάρο τους όπως το κρατούσαν στην τσαρική Ρωσία ή να… διατηρούν απόσταση τουλάχιστον δύο μέτρων μεταξύ τους, ο κόσμος να χαλάσει!

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ