Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
Ηταν το σκεπτικό όλων εκείνων που αποφάσισαν να δείξουν ότι η ελληνική μόδα συνεχίζει να υπάρχει και να προσπαθεί να μη διακόψει τα βήματά της προς τη δημιουργία και την επιχειρηματικότητα. Και έγινε η πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της Εβδομάδας Μόδας Athens Xclusive Designers Week γι' αυτή τη σεζόν. Πήρε τη μορφή βίντεο με λήψεις παρασκηνίων με το τελετουργικό ετοιμασίας μαλλιών και μακιγιάζ, μίνι συνεντεύξεις των σχεδιαστών και εικόνες από τις φευγαλέες ιστορίες που έδιναν το ύφος της κάθε συλλογής.
Με φόντο την Αίγλη του Ζαππείου (σημείο των περισσότερων περασμένων διοργανώσεων της axdw), η καλεσμένη από τη διοργάνωση Στέφανι Τζούλια Μπάργκας είχε τον ρόλο καλλιτεχνικής διευθύντριας, καθώς θεωρήθηκε λόγω πολύχρονης συνεργασίας της με τη Lady Gaga έμπειρη για να οπτικοποιήσει αυτό το παράξενο, ασύλληπτο συμβάν που είναι η ελληνική μόδα. Η ίδια επιμελήθηκε την κάθε συλλογή ώστε το περιεχόμενο των βίντεο στο σύνολό τους να έχουν μία ταυτότητα μέσα από την οποία θα ξεχωρίζει ταυτόχρονα και ο αθηναϊκός χαρακτήρας της διοργάνωσης: σημεία του Εθνικού Κήπου, λεπτομέρειες από τα γλυπτά αγάλματα στον χώρο του Ζαππείου, αστικά πλάνα του κέντρου της πόλης έκαναν μία ειδική εμφάνιση προσθέτοντας στο σενάριο της διαδικτυακής προβολής ατμόσφαιρα και σαγήνη.
Το άγαλμα «Ερωτας Τοξοθραύστης» του Γεώργιου Βρούτου, έδωσε στον Βασίλη Ζούλια το υπόβαθρο για την couture συλλογή «Perfection» εμπνευσμένη από τις γυναικείες φιγούρες των Βερσαλλιών.
Εμφαση στην περιδιάβαση έδωσε η Aesthet, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ελλήνων σχεδιαστών, παρουσιάζοντας επιλεγμένα σύνολα από τις φετινές χειμερινές συλλογές των Ancient Kallos, CKontova, Daphne Valente, Laviate, Nidodileda, Stefania Vaidani, ThemisZ, Vassia Kostara, Yiorgos Eleftheriades και Zeus+Dione, στο FASHION film με τίτλο «Women in movement» και τρεις θεματικές ενότητες: The Classics, Printed Allure και Urban Contemporary.
«Ο κορωνοϊός δεν πρέπει να σε βλέπει φτωχό ούτε στο μυαλό ούτε στην ψυχή. Ζούμε την κάθε στιγμή. Ολα στον υπερθετικό. Το LAK μπαίνει σε πειθαρχία, σε μία σχολή χορού. Με body και μαλακά παπούτσια χορού», είπε ο Λάκης Γαβαλάς για την αλλαγή σκηνικού χώρου της μικρής περφόρμανς που έδωσε η ομάδα του στο «Μπάγκειον» στην Ομόνοια.
Η Ορσαλία Παρθένη σημείωσε ότι «η Ελληνίδα έχει αλλάξει. Εχει πάρει πολλές πληροφορίες. Αυτό δεν είναι πάντα καλό, γιατί η πληροφόρηση μπορεί και να τη μπερδέψει». Η ταινία «Τα μάτια της Λόρα Μαρς» με το κοντινό πλάνο στο βλέμμα της φωτογράφου που ερμήνευε η Φέι Ντάναγουεϊ τη δεκαετία του 1970 - εποχή γυναικείας χειραφέτησης και διεκδίκησης της σεξουαλικότητας - αποτελούν το υπόβαθρο της συλλογής της. Φορέματα και φούστες ρευστές σε βαθύχρωμες φθινοπωρινές αποχρώσεις μπορντό και κυπαρισσί, σαφράν, μακρυμάνικες μπλούζες μεταξωτές και ίσιες δερμάτινες μπότες με ξύλινο σταθερό τακούνι είναι η κεντρική της ιδέα.
«Αυτή η συλλογή είναι ένα μήνυμα απόδρασης από ό,τι μας περιβάλλει», δήλωσε το δίδυμο Deux Hommes παρουσιάζοντας τη συλλογή «Glam - Queens' Park Rangers». Στο φιλμ της οποίας η συνύπαρξη των Art - Deco και Art - Nouveau αναφορών με την άφυλη γοητεία των glam - rockers στον Εθνικό Κήπο διαλύει το σύννεφο ενός γρίφου: η δεκαετία του 1920 και η δεκαετία του 2020 έχουν κοινό παρονομαστή τη συνθήκη του απαγορευτικού. Είτε μιλάμε για την τότε ποταπαγόρευση είτε για τις σημερινές κοινωνικές συναθροίσεις.