Με στόχο, τα επόμενα χρόνια, όλη η γκάμα της BMW να διαθέτει πληθώρα υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, ο βαυαρικός όμιλος προχωράει στην ενίσχυση της γκάμας της νέας Χ1, με την έκδοση X1 xDrive25e, με plug-in χαρακτηριστικά. Στην καρδιά του καπό δεσπόζει ένα 2λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower κινητήρα 125 ίππων και 220 Nm ροπής που ουσιαστικά αναλαμβάνει και την κίνηση των πίσω τροχών, που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων και 165 Nm που αναλαμβάνει την κίνηση στους πίσω τροχούς! Το παραπάνω υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 9.7 kWh. Με μπαταρίες τέταρτης γενιάς, η υβριδική Χ1 θα μπορεί να διανύσει πάνω από 50 km αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η μεικτή κατανάλωση είναι μόλις 2 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 43 γραμμάρια/χλμ. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα, ανάλογα με το στυλ οδήγησης ή αν κινείται στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο κ.ά. Μεταξύ αυτών το AUTO eDRIVE, που χρησιμοποιεί εναλλάξ θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ. Η γκάμα αποτελείται από κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Η νέα BMW X1 προσφέρεται σε 16 συνδυασμούς κινητήρα-κιβωτίου. Η μικρότερη σε ισχύ έκδοση είναι η ντίζελ sDrive16d με 116 ίππους (κατανάλωση 4,1 λίτρα/1χλμ) ενώ στην κορυφή δεσπόζουν δύο εκδόσεις, η βενζίνης xDrive25i και η πετρελαίου xDrive25d, αμφότερες με 231 ίππους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ