Μειωμένες κατά 7,3% ήταν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Ιούνιο του 2025. Συγκεκριμένα στην Ε.Ε πουλήθηκαν 1.010.201 νέα αυτοκίνητα έναντι 1.089.977 τον Ιούνιο του 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων .
Το πρώτο εξάμηνο του 2025, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 1,9% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, αφού πουλήθηκαν 5.576.584 νέα αυτοκίνητα, έναντι 5.684.279 την ίδια περίοδο του 2024.
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το πρώτο εξάμηνο του 2025 ανήλθε στο 15,6%, πολύ μακριά από το επίπεδο που πρέπει να βρίσκεται με γνώμονα τους στόχους των αυτοκινητοβιομηχανιών. Τα υβριδικά-ηλεκτρικά μοντέλα συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα, διατηρώντας τη θέση τους ως ο πιο δημοφιλής τύπος ισχύος μεταξύ των αγοραστών.
Μέχρι τον Ιούνιο του 2025 , τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 15,6% του μεριδίου αγοράς της ΕΕ, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 12,5% το πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεχίζουν να αυξάνονται, καταλαμβάνοντας το 34,8% της αγοράς, παραμένοντας η προτιμώμενη επιλογή μεταξύ των καταναλωτών της ΕΕ. Εν τω μεταξύ, το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε στο 37,8%, από 48,2% την ίδια περίοδο το 2024.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 , οι πωλήσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων φτασαν τις 869.271 μονάδες, καταλαμβάνοντας το 15,6% του μεριδίου αγοράς της ΕΕ. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές στην ΕΕ, που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 60% των ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση: η Γερμανία (+35,1%), το Βέλγιο (+19,5%) και η Ολλανδία (+6,1%). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη Γαλλία, η οποία σημείωσε μείωση 6,4%.







