Τι είναι «νέο» σήμερα;

Η επιστροφή του ραμμένου ρούχου (tailoring), της παραδοσιακής ποιότητας στα υφάσματα, η αποδυνάμωση του streetwear, η καταγγελία των αντιγραφών μέσω διασκεδαστικών λογαριασμών στο Instagram όπως το @diet_prada, αξεσουάρ και παπούτσια, οι καλλιτέχνες της σύγχρονης τέχνης, που δεν λειτουργούν πλέον ως αναφορές, αλλά οι ίδιοι ως σχεδιαστές μόδας σε συνεργασία με τους σχεδιαστές των οίκων. Οπως η διαρκής συνεργασία του Στέρλινγκ Ρούμπι με τον Ραφ Σίμονς σε όλους τους οίκους που έχει δουλέψει τα τελευταία χρόνια ή η συνεργασία του Αλεσάντρο Μικέλε στον Gucci με μια σειρά νέων καλλιτεχνών σε μικρές συλλογές.

Πώς περνά αυτό το «νέο» στις συλλογές Angelos Frentzos;

Επειτα από μια γεμάτη πενταετία που ασχολήθηκα εντατικά με το πολυτελές streetwear, ξαναγυρνάω στο βασικό DNA του brand, το ακριβές tailoring στο σωστό νούμερο και ύφασμα, στα παραδοσιακά γαλλικά κεντήματα της υψηλής ραπτικής. Ολα, ωστόσο, στην τελική παρουσίαση της συλλογής θα εντάσσονται σε μια διάθεση streetwear.

Σε ποια υλικά έχετε προτίμηση και γιατί;

Με συναρπάζουν τα σύγχρονα υλικά που είναι «conscious», «recycled» κ.λπ., αλλά επειδή σπούδασα και άρχισα να εργάζομαι στη μόδα στα 90s οι ιδέες μου τελικά πραγματοποιούνται μέσα από την αντίθεση από τη μια πλευρά των κλασικών και από την άλλη των πολύ τεχνικών υφασμάτων.

Ποιο μότο χαρακτηρίζει τις συλλογές που παρουσιάσατε τον περασμένο μήνα στο Μιλάνο;

Ερχεται από τη χειμερινή ανδρική συλλογή μου 2018-19 «Credit Disorder» και τη γυναικεία αντίστοιχα «Radiant Sanctuary»: ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα, αλλά οι άνθρωποι έχουν πάντα ανάγκη από ένα φωτεινό διάλειμμα.

Ανδρική και γυναικεία μόδα είναι κάτι ξεπερασμένο;

Ηταν ξεπερασμένο, αλλά μέχρι την προηγούμενη σεζόν. Τώρα γυρνάμε ξανά στα ανδρικά και γυναικεία ρούχα. Από το χωρίς φύλο ρούχο πάμε πίσω στον δανεισμό κομματιών από την ανδρική στη γυναικεία ντουλάπα και αντίστροφα.

Ποιο είναι το πρότζεκτ που τελευταία σας απασχολεί και σας συναρπάζει;

Η προετοιμασία του Project Frentzos 6, η σειρά που δημιουργώ σε συνεργασία με καλλιτέχνες, μουσεία και γκαλερί. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε έρευνα και συζητήσεις με καλλιτέχνες για να παρουσιαστεί στο Union Store στο Λος Αντζελες.

Τι πιστεύετε για το τι «πουλάει» σήμερα στη μόδα;

Οι πωλήσεις είναι πολύ διαφορετικές σήμερα στη μόδα. Αυτό οφείλεται στις online πωλήσεις, αλλά και στο πώς πείθεται ο πελάτης από το μάρκετινγκ των εταιρειών στα σάιτ και το πώς διοχετεύονται τα προϊόντα τους online. To φαινόμενο άρχισε εδώ και μία δεκαετία από τα Supreme New York, ακολούθησαν τα Anti Social Social Club, οι Αγγλοι Palace Skateboards, η Nike και η Adidas με τα collaborations με designers και φτάνουμε σήμερα να παρατηρούμε ιστορικά brands όπως ο Balenciaga να χρησιμοποιούν παρόμοιες μεθόδους. Δεν έχουμε πια τις τυπικές δύο ή τέσσερις συλλογές τον χρόνο, αλλά κάθε δέκα μέρες ένα νέο drop σε διαφορετικό χρώμα ή με μια άλλη λεπτομέρεια. Τις περισσότερες φορές πρόκειται για κάτι τόσο διαφημισμένο και τόσο αγχωτικό, που οι καταναλωτές αισθάνονται υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν και τα προϊόντα ξεπουλάνε μέσα σε μισή ώρα.

Πώς επηρεάζει αυτό το περιβάλλον τη δουλειά σας;

Θα ήθελα πολύ να μπω μέσα σε αυτό το σύστημα, γιατί αυτή τη στιγμή είναι ο μόνος τρόπος για ένα brand να κερδίσει άμεσα, με ευκολία, μεγάλη χρηματοδότηση. Και αυτό το κατάλαβα από τη συνεργασία μου με την Off-White και τον Βέρτζιλ Αμπλο, που μέσα σε τρία χρόνια έχει φτάσει να γίνει το νούμερο τρία brand ανδρικών ενδυμάτων στον κόσμο μέσα από αυτήν τη μέθοδο.