Εδώ και χρόνια ζει μεταξύ Αθήνας και Βερολίνου. Στη δεκαετία του’ 80, ο Γερμανός Χέλμουτ Μίντεντορφ υπήρξε μέλος του διάσημου καλλιτεχνικού κινήματος των Νέων Αγριων (Neue Wilde). Της ομάδας που ίδρυσε στο Βερολίνο μαζί με τους Ράινερ Φέτινγκ, Σαλομέ και Μπερντ Τσίμερ. Από τότε, η μεγάλων διαστάσεων ζωγραφική του παρουσιάστηκε σε διεθνείς μεγάλες εκθέσεις των οποίων η θεματική αναφερόταν στην τέχνη της δεκαετίας του’ 80, στο Βερολίνο πριν από την Πτώση του Τείχους, στις καλλιτεχνικές συντροφιές, στην έννοια του χρώματος, του άγριου, της περιπλάνησης. Η έκθεση πρώιμων έργων του της περιόδου 1977-1988 μαζί με μια επιλογή από πειραματικά Super 8 φιλμ της ίδιας εποχής, στην γκαλερί Ελένη Κορωναίου, συμπυκνώνουν τη δράση του στη σύγχρονη ζωγραφική. Οι πίνακες με τις ηλεκτρικές κιθάρες, το πορτρέτο του μουσικού πάνω στη σκηνή που σφαδάζει τραγουδώντας, το σχέδιο ενός γορίλλα πίσω από τα κάγκελα του ζωολογικού κήπου, ο βαθύ μπλε ουρανός και το σκοτεινό περίγραμμα των κτιρίων στο φως της νύχτας φέρνουν στα Πετράλωνα του σήμερα το βερολινέζικο Κρόιτζμπεργκ των 80s και την πανκ σκηνή της Νέας Υόρκης. Οι έντονες εμπειρίες του βρίσκουν διέξοδο και μετατρέπονται σε τέχνη καταγράφοντας μία εποχή που πέρασε αφήνοντας αποδεικτικά στοιχεία για νύχτες που διαλύονταν στη μέρα. Με καλλιτέχνες να είναι φίλοι μεταξύ τους και όλοι να κυκλοφορούν στους δρόμους και στα στέκια της πόλης διψασμένοι και πάντα με διάθεση για πάρτι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ