Στην ουσία, η «Μέθοδος των Γουίλιαμς» («King Richard», ΗΠΑ, 2021), η ταινία που οδήγησε τον Γουίλ Σμιθ για τρίτη φορά στις υποψηφιότητες του Οσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου (θεωρητικά το φαβορί), είναι ένας ύμνος στο πείσμα και την αποφασιστικότητα ενός ανθρώπου που χωρίς να διαθέτει κάποιο ιδιαίτερο χάρισμα, νιώθει ότι μπορεί να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Είναι κάτι σαν παραλλαγή ή μια νέα εκδοχή αυτού που παλαιότερα λέγαμε «κατάκτηση του αμερικανικού ονείρου», όρος ο οποίος με την πάροδο του χρόνου ξεπεράστηκε, αν όχι εκφυλίστηκε. Ο Ρίτσαρντ Γουίλιαμς (Σμιθ), πατέρας των διάσημων αντισφαιριστών Σερένα και Βένους Γουίλιαμς, είχε βάλει στόχο τη μετατροπή τους σε παγκόσμια σύμβολα του τένις, πριν καν γεννηθούν. Αλλά επειδή πίστευε ότι μόνο με το δικό του σύστημα θα μπορούσε να τα καταφέρει, το μόνο που ένιωθε ότι έπρεπε να κάνει ήταν να ακολουθήσει κατά γράμμα το πλάνο του. Καμία παρέκκλιση, κανένας συμβιβασμός.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ