Είναι ο πιο ποθητός ρόλος για κάθε νέο ηθοποιό, το άγιο δισκοπότηρο της υποκριτικής τέχνης. Ο Αμλετ του Γουίλιαμ Σαίξπηρ αποτελεί το όνειρο για κάθε καλλιτέχνη που, όπως δηλώνεται και σε κάποιο σημείο του έργου, είναι 30 ετών ή και πολύ νεότερος. Αυτό το στοιχείο δεν στάθηκε εμπόδιο για τον σκηνοθέτη Σον Μαθίας, ο οποίος είδε στον 81 ετών Ιαν ΜακΚέλεν τον σαιξπηρικό ήρωα. Το ηλικιακό χάσμα ήταν φυσικό να προκαλέσει συζητήσεις όταν ο υπέροχος ηθοποιός ανακοίνωσε το 2019 την επιστροφή του στον ρόλο αυτόν ύστερα από 50 χρόνια (τον είχε υποδυθεί ξανά το 1971, με συμπρωταγωνίστρια τη Σούζαν Φλίτγουντ). Η παράσταση όμως που ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες στο Theater Royal Windsor και θα διαρκέσει έως τις 25 Σεπτεμβρίου έτυχε μιας μάλλον χλιαρής υποδοχής, αν κρίνουμε από την κριτική που γράφτηκε στον «Guardian» από την Αρίφα Ακμπάρ. Η δημοσιογράφος έγραψε χαρακτηριστικά ότι πρόκειται για μια παράσταση η οποία έχει πολλές αποτυχίες – συμπεριλαμβανομένης της αποχώρησης δύο βασικών ηθοποιών κατά τη διάρκεια των προβών. Η ίδια υποστηρίζει ότι δεν κατάφερε να διασωθεί ούτε από τον σπουδαίο ηθοποιό ούτε από την εμπνευσμένη βασική καινοτομία για τον κεντρικό ήρωα. Οι χαρακτήρες του έργου, τονίζει η Ακμπάρ, εμφανίζονται απλοποιημένοι και υποτιμημένοι, ειδικά στους γυναικείους ρόλους του εμβληματικού αυτού έργου.