«Μα είναι τόσο ωραία τα ρούχα της συλλογής Dior που παρουσιάστηκαν στο Παναθηναϊκό Στάδιο; Και πού ήταν τα ελληνικά στοιχεία;»… Ηταν μία σειρά από ερωτήματα που άρχισαν να ανεβαίνουν στα social media μαζί με τις πρώτες – ζωηρά σχολιασμένες – εικόνες της φαντασμαγορικής εκδήλωσης. Η online προβολή του σόου που βασίστηκε στην ιδέα της φωτοσκίασης, στην ένταση μεταξύ λευκού και μαύρου για να αναδειχθεί η κεντρική ιδέα της Μαρία Γκράτσια Κιούρι (καλλιτεχνικής διευθύντριας των γυναικείων συλλογών του οίκου) από την οποία δημιουργήθηκε η συλλογή, έκρυψε πολλές από τις λεπτομέρειες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ