Με τη χρονομίσθωση να απασχολεί σχεδόν το 50% της αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου, ο συγκεκριμένος – και πλέον δημοφιλής – τρόπος απόκτησης αυτοκινήτου ανεβάζει ταχύτητες, χάρη στην πληθώρα επιλογών στις εταιρείες χρονομίσθωσης που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, στα χαμηλά μισθώματα – κυρίως στα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα – και στα σημαντικά πλεονεκτήματα που παρέχει η μακροχρόνια μίσθωση ενός αυτοκινήτου. Ειδικότερα, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει το μοντέλο της αρεσκείας του, να καθορίσει το μηνιαίο μίσθωμα σε συνάρτηση με την προκαταβολή (υπάρχει και η δυνατότητα αγοράς χρονομίσθωσης χωρίς προκαταβολή) καθώς και να επιλέξει αν το μοντέλο που θα έχει στην κατοχή του μετά το πέρας της χρονομίσθωσης (τρία ή τέσσερα έτη) θα είναι εξαγοράσιμο ή όχι. Στα θετικά, ότι η αγορά χρονομίσθωσης δεν απευθύνεται μόνο σε εταιρείες με μεγάλους στόλους αυτοκινήτων ή μικροεπιχειρηματίες, αλλά το λίζινγκ, χάρη στο νέο νομοθετικό πλαίσιο, προσελκύει ένα μεγάλο εύρος ιδιωτών, ελεύθερων επαγγελματιών κ.ά. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτου που επιλέγουν τη χρονομίσθωση ενός νέου μοντέλου κλείνουν συμβόλαια για τέσσερα χρόνια, και συνήθως χωρίς την καταβολή προκαταβολής. Επίσης, ο μισθωτής μετά το πέρας της χρονομίσθωσης μπορεί είτε να το εξαγοράσει είτε να το επιστρέψει.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ