Η πιο σημαντική είδηση της εβδομάδας για την αυτοκινητοβιομηχανία έρχεται από την Peugeot και την πολυαναμενόμενη για αυτήν πρεμιέρα του νέου Peugeot 208, για το οποίο επιθυμεί το 10% των πωλήσεών της να προέρχεται από την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή. Το νέο Peugeot 208, όντας ένα από τα best seller της γαλλικής φίρμας, έρχεται με εντελώς διαφοροποιημένη εμφάνιση, με πιο εμφατική μάσκα, πιο φαρδύ μέτωπο και ένα εντελώς πρωτότυπο ντιζάιν, που σε κάθε περίπτωση δείχνει να κερδίζει αρκετούς πόντους σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Εκτός από την πρωτοποριακή εξωτερική του σχεδίαση, απαρατήρητο δεν περνάει και το προχωρημένο σε ντιζάιν εσωτερικό του, στο οποίο δεσπόζοτν το i-cockpit ταμπλό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και οι τρισδιάστατες απεικονίσεις. Και σε αυτό το μοντέλο οι Γάλλοι φρόντισαν να προσδώσουν πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά, με πολλές λεπτομέρειες να δίνουν έναν πιο πολυτελή αέρα στο νέο μοντέλο. Η άνεση είναι ένας τομέας στον οποίο ποντάρει η γαλλική φίρμα, και το 208 δείχνει ευρύχωρο για μια τετραμελή οικογένεια. Επίσης, ο χώρος αποσκευών των 309 λίτρων κυμαίνεται στον μέσο όρο της κατηγορίας του. Και σε αυτό το μοντέλο δεν απουσιάζουν οι δυνατότητες διασύνδεσης και τα πολλά συστήματα υποβοήθησης που διέπουν το μικρό μοντέλο. Από το εξοπλιστικό πακέτο δεν απουσιάζουν οι δυνατότητες ημι-αυτόνομης οδήγησης σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων, αλλά και το σύστημα αυτόματης στάθμευσης. Το νέο μοντέλο, εκτός από την ηλεκτρική εκδοχή, θα προσφέρεται σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις – από τις οποίες θα προέρχεται το 20% των πωλήσεων -, ενώ το μεγαλύτερο τμήμα των ταξινομήσεων θα ποντάρει στη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης. Συγκεκριμένα, το 208 αναμένεται να κυκλοφορήσει με μια ευρεία γκάμα κινητήρων όπου στη βάση βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας Puretech βενζίνης 1,2 λίτρων σε τρεις διαβαθμίσεις (από 75 έως και 130 ίππους). Επίσης, την οικονομία εξυπηρετεί η ντίζελ εκδοχή BlueHDi 1,5 λίτρου με 130 ίππους. Το μεγάλο νέο προέρχεται από την ηλεκτροκίνητη εκδοχή, την e-208, που θα φέρει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 100 kW – ή, για να γίνει πιο εύκολα κατανοητό, με 136 ίππους. Στο μεγάλο ερώτημα που αφορά την αυτονομία, το ηλεκτρικό 208 θα εξασφαλίζει ύστερα από μια πλήρη φόρτιση 340 χιλιόμετρα. Ο χρόνος φόρτισης θα διαρκεί με wall box και τριφασικό ρεύμα 5 ώρες, με μονοφασικό 7,5 ώρες και με κοινή οικιακή παροχή 16 ώρες. Στην ελληνική αγορά το νέο 208 αναμένεται στα τέλη του 2019, με τιμές κάτω από τα 14.000 ευρώ για την έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων με 75 ίππους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ