Οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες, οι ταχυδρομικές και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η ενέργεια και η ύδρευση «κυριάρχησαν» στα παράπονα των καταναλωτών προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή (ΣτΚ) το 2018, όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεσή του που παραδόθηκε σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής. Σύμφωνα με τις αναφορές που υποβλήθηκαν το 2018 στον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και αφορούσαν σε αιτήματα φιλικής – εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων αυτές ανήλθαν σε 10.843, αριθμός 11,1% περισσότερες από το 2017. Για το 82,96% των διαφορών, διαμεσολάβησε η Αρχή και κατέληξαν σε φιλική διευθέτηση.

Σχόλια
Γράψτε το σχόλιό σας
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Vidcast: Στα Σχοινιά