Σημαντική ενίσχυση εσόδων και EBITDA ανακοίνωσε η Wind Ελλάς για το πρώτο τρίμηνο του 2019, συμπληρώνοντας πλέον 13 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, από τις αρχές του 2016.

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες ανήλθαν στα 120,7 εκατ. ευρώ (αύξηση 2,3%), ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 32,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 26,2%.

Συγκεκριμένα, με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας: Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 3,1%, φτάνοντας στα 66,7 εκατ. ευρώ, τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,1%, ανερχόμενα σε 41,8 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές επενδύσεις ήταν 19,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η κίνηση data στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της Wind αυξήθηκε κατά 55,2%, η βάση πελατών των δικτύων νέας γενιάς (NGA) ενισχύθηκε κατά 92,6%, ενώ οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας ανήλθαν συνολικά σε 619.000, ενισχυμένοι κατά 3,7%.  

Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης της Wind αυξήθηκαν κατά 12,6% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 210.000, ενώ οι πελάτες της συνδρομητικής τηλεόρασης Wind Vision στο τέλος Μαρτίου 2019 ήταν 37.900.

Η κάλυψη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 4G ανέρχεται ήδη στο 95%, με στόχο να φτάσει στο 99% στο τέλος του 2019.

Οπως αναφέρει η εταιρεία, κατασκευάστηκαν 274.000 γραμμές NGA πανελλαδικά και ενεργοποιήθηκαν περίπου 159.000 γραμμές.

«Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους καταγράφουν αξιοσημείωτη βελτίωση εσόδων και EBITDA και είναι ένα δυνατό ξεκίνημα ώστε το 2019 να συμπληρώσουμε μια τετραετία πλέον ανάπτυξης», σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής και πρόσθεσε: «Οι πολύ θετικές επιδόσεις της Wind Ελλάς στο ξεκίνημα του έτους προήλθαν από την αύξηση της πελατειακής βάσης τόσο στους πελάτες συμβολαίου κινητής όσο και στους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, με έντονη την εμπορική εστίαση στα νοικοκυριά. Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με τη συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών».

Στρατηγικός στόχος της Wind για το 2019, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, «παραμένει η εξαιρετική εμπειρία πελάτη και η ανάπτυξη της βάσης των νοικοκυριών μέσα από υπηρεσίες σύγκλισης κινητής, σταθερής, Internet και τηλεόρασης, ώστε οι πελάτες της να αξιοποιούν πλήρως τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία σε υποδομές νέας γενιάς».

Σχόλια
Γράψτε το σχόλιό σας
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Vidcast: Στα Σχοινιά