H VW παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα μεταξύ των μοντέλων της που έκλεψαν τα φώτα της δημοσιότητας το Passat, με νέα συστήματα τεχνολογίας και υποβοήθησης, όντας το πρώτο Volkswagen με δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης σε ταχύτητες ταξιδιού. Μάλιστα, η παρουσίαση του νέου Passat, που διανύει την όγδοη γενιά, συμπίπτει με την παραγωγή του υπ’ αριθμόν 30.000.000 Passat, γεγονός που το καθιστά το πιο επιτυχημένο μεσαίο μοντέλο του κόσμου. Σαφώς, με την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση να βρίσκονται υπ’ ατμόν, το Passat θα φέρει ένα νέο σύστημα, το Travel Assist, που θα έχει κάνει «πάσα» στην ημιαυτόνομη οδήγηση. Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα; Το Travel Assist ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού. Τότε, το τιμόνι λειτουργεί χωρίς να απαιτούνται τα χέρια του οδηγού, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τον απαλλάσσουν. Ο οδηγός πρέπει συνεχώς να ελέγχει το σύστημα για λόγους ασφαλείας αλλά και νομικού πλαισίου. Το Travel Assist, που είναι ενεργό από τα 0 έως τα 210 χλμ./ώρα, έχει τη δυνατότητα να ελέγχει αν ο οδηγός έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Αυτό στο νέο Passat γίνεται με τον πιο εύκολο δυνατό τρόπο, καθώς το τιμόνι αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού και λειτουργεί ως διεπαφή (interface) με συστήματα όπως το Travel Assist. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα απλό άγγιγμα του τιμονιού. Η ενεργή επιφάνεια αναγνωρίζει με τον τρόπο αυτό πως ο οδηγός έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου (μέχρι τώρα ο οδηγός έπρεπε να στρίψει έστω και ελάχιστα το τιμόνι). Αν ο οδηγός πάρει τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα θα προειδοποιηθεί οπτικά, ακουστικά, αλλά και με την ενεργοποίηση των φρένων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ