Η νέα εταιρεία, η Automobili Pininfarina, ετοιμάζει έναν αμιγώς ηλεκτροκίνητο «πύραυλο» που θα ταράξει τα νέρα των ανταγωνιστών. Το νέο της μοντέλο ονομάζεται Battista, με το όνομα του να αποτίνει φόρο τιμής στον εμπνευστή και ιδρυτή του ιταλικού οίκου. Το πρώτο μεγάλο στοίχημα της ιταλικής φίρμας είναι να έχει έτοιμο το super car της έως την ερχόμενη άνοιξη, με την πρεμιέρα να καθορίζεται για την Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το δεύτερο μεγάλο στοίχημα της εταιρείας είναι το νέο της μοντέλο να είναι το γρηγορότερο και δυνατότερο μοντέλο που έχει κατασκευαστεί έως σήμερα. Για να επιτευχθεί το τελευταίο, η Automobili Pininfarina έχει συνεργαστεί εντατικά το τελευταίο διάστημα με μια άλλη εταιρεία που έχει δείξει στο πρόσφατο παρελθόν απτές λύσεις στον τομέα των σπορ ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τη Rimac. Ειδικότερα, το σπορ μοντέλο θα διαθέτει δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, με την ισχύ να αναμένεται να ξεπεράσει τους 1.900 ίππους, ενώ η ροπή θα αγγίξει το εξωφρενικό νούμερο των 2.300 Nm!  Το Battista θα μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα (δηλαδή όσο χρειάζεται και ένα μονοθέσιο της Formula 1), ενώ η τελική ταχύτητα εκτοξεύεται στα 483 χλμ./ώρα. Kαι όλες αυτές οι εξωπραγματικές επιδόσεις επιτυγχάνονται με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το ηλεκτρικό μοντέλο θα απαιτεί κάποιες ώρες (5-6 ώρες) για να φορτίσει τις μπαταρίες του, οι οποίες υπόσχονται αυτονομία 500 χιλιομέτρων (όσο είναι η απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη). Η νέα φίρμα «κρατάει μικρό καλάθι» ως προς την παραγωγή του μοντέλου, με την ίδια να ανακοινώνει ότι θα κατασκευάσει 150 αντίτυπα.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2020. Φυσικά, η τιμή του θα είναι και αυτή… εξωπραγματική, με τον νέο ηλεκτροκίνητο πύραυλο να απαιτεί από τους «πλούσιους» υποψήφιους αγοραστές 1,5-2 εκατομμύρια ευρώ. Προς το παρόν, δεν έχει ανοίξει λίστα προπαραγγελιών, κάτι που – όπως συνηθίζεται με τις συγκεκριμένες φίρμες κατασκευής πανάκριβων σπορ μοντέλων – προβλέπεται να γίνει για όσους τελικώς χτυπήσουν την πόρτα της αντιπροσωπείας και καταλήξουν στην αγορά του Battista. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία ανήκει στην ινδική Mahindra, ενώ η φίρμα συμμετέχει δυναμικά στην ηλεκτροκίνητη Formula E, που κερδίζει συνεχώς έδαφος σε συμμετοχές εταιρειών κ.α.