Είναι μια ιστορική ημέρα για τη Ducati. Η κορυφαία φίρμα παρουσίασε την Desmo450 MX, την πρώτη motocross μοτοσικλέτα στην ιστορία της.
Ειδικότερα, η Ducati κατάφερε να δημιουργήσει μια ελαφριά και αξιόπιστη μοτοσικλέτα, με κινητήρα υψηλών επιδόσεων Desmodromic και ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία. Η Desmo450 MX αναδεικνύει τις ικανότητες του αναβάτη – είτε πρόκειται για επαγγελματία είτε για ερασιτέχνη – προσφέροντας σιγουριά και αυτοπεποίθηση ώστε να ξεπεράσει τα όριά του.
Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που, χάρη στην αποδοτικότητα του κινητήρα, το εξελιγμένο πλαίσιο και τα καινοτόμα ηλεκτρονικά της, προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις με ελάχιστη σωματική καταπόνηση.


Η Desmo450 MX είναι το πρώτο μοντέλο σε μια πλήρη σειρά εξειδικευμένων off-road μοτοσικλετών, σχεδιασμένων για να οδηγήσουν την Ducati σε νέους κόσμους, να απευθυνθούν σε νέους μοτοσικλετιστές και να επεκτείνουν την κοινότητα των Ducatisti.
«Τους τελευταίους 18 μήνες πολλοί αναρωτήθηκαν γιατί η Ducati αποφάσισε να εισέλθει στον κόσμο του επαγγελματικού motocross. Η απάντηση είναι απλή: η Ducati είναι μια υγιής εταιρεία που δημιουργεί πόρους και έχει έτσι τη δυνατότητα να αναπτυχθεί, ανοίγοντας σε ένα νέο κοινό» δήλωσε ο Claudio Domenicali, Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding.
Η Desmo450 MX έχει σχεδιαστεί γύρω από τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 449,6 κ.εκ. με ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί με όσο το δυνατόν λιγότερες συγκολλήσεις.
Η Desmo450 MX είναι επίσης η πρώτη μοτοσικλέτα motocross στον κόσμο εξοπλισμένη με σύστημα Traction Control ικανό να προσδιορίζει με ακρίβεια την πραγματική ολίσθηση του πίσω τροχού. Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει τις φάσεις οδήγησης κατά τις οποίες δεν πρέπει να επεμβαίνει, ώστε να μην περιορίζεται η απόδοση της μοτοσυκλέτας. Τέλος, το Ducati Traction Control μπορεί να απενεργοποιηθεί άμεσα από τον αναβάτη σε περιπτώσεις που απαιτείται η πλήρης απόδοση του κινητήρα, ενώ μπαίνει ξανά σε λειτουργία αυτόματα.
Το πλαίσιο συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσικλέτας, το οποίο, σε κατάσταση ετοιμότητας (χωρίς καύσιμο), ανέρχεται στα 104,8 κιλά.