Στο «κόκκινο» βρίσκεται η αγωνία χιλιάδων υποψηφίων των πανελλαδικών καθώς εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού, ουδείς μπορεί να πει με βεβαιότητα πότε θα ανοίξουν τα σχολεία και πότε τελικά θα διεξαχθούν οι εξετάσεις για την εισαγωγή στα τμήματα των ΑΕΙ.

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έχει στο «συρτάρι» μία σειρά από σχέδια ανάλογα με τις εξελίξεις. Η αρμόδια υπουργός Νίκη Κεραμέως περιμένει τις εισηγήσεις των ειδικών προκειμένου να δει πότε θα βγει το «λουκέτο» από τα σχολεία.

Η κ. Κεραμέως έχει τονίσει πως στόχος της είναι να γίνουν οι πανελλαδικές όσο πιο κοντά γίνεται στις αρχικές ημερομηνίες. Βέβαιο, ο προγραμματισμός για το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου απομακρύνεται, και πλέον το υπουργείο προσπαθεί να προγραμματίσει τις πανελλαδικές εντός του Ιουνίου ή του Ιουλίου.

Η υπουργός Παιδείας, θέλει να αποφύγει με κάθε τρόπο να διεξαχθούν οι πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο. Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να υπάρξουν εξελίξεις και με την περικοπή της εξεταστέας ύλης, καθώς ήδη το υπουργείο συγκεντρώνει στοιχεία προκειμένου να δει, σε πρώτη φάση, την ύλη που έχουν καλύψει οι μαθητές που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις.

Σε κάθε περίπτωση, και επειδή η εξέλιξη της πανδημίας του κοροναϊού δεν μπορεί να προβλεφθεί, η υπουργός Παιδείας έχει προειδοποιήσει ότι θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι ακόμη και στο ενδεχόμενο να μην ανοίξουν τα σχολεία μετά το Πάσχα.

Μιλώντας το Σάββατο στο MEGA χαρακτήρισε απευκταίο το σενάριο διεξαγωγής των εξετάσεων τον Σεπτέμβριο, γιατί εκτός των άλλων « επιμηκύνει και την αναστάτωση στους μαθητές».

«Περιμένουμε τις οδηγίες των ειδικών για το πότε μπορούμε να ανακοινώσουμε ημερομηνία των εξετάσεων» τόνισε, ενώ συσχέτιση την ύλη με το πότε θα ανοίξουν ξανά τα σχολεία.

Τα σενάρια

«Μέχρι στιγμής υπάρχει το ενδεχόμενο παράτασης της αναστολής των σχολείων μετά το Πάσχα. Αν για παράδειγμα ανοίξουν αρχές Μαϊού, θα υπάρχουν δύο μήνες μαθημάτων» υπογράμμισε σχετικά με τη διδακτέα ύλη.

Επιπλέον, η κ. Κεραμέως αναφέρθηκε στα της τηλε-εκπαίδευσης.

Έκανε λόγο πως το υπουργείο βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τους παρόχους διαδικτύου προκειμένου «να στηρίξουν την προσπάθεια της τηλε-εκπαίδευσης».

Επιπλέον προανήγγειλε διαμοιρασμό tablet στους μαθητές που έχουν ανάγκη, αλλά και δυνατότητα «να συνδεθεί κάποιος στη σύγχρονη πλατφόρμα τηλε-εκπαίδευσης με αστική χρέωση μέσω σταθερού τηλεφώνου εάν δεν έχει ίντερνετ».

«Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε σε όλους πρόσβαση στην εκπαίδευση» κατέληξε η υπουργός.