Η Volvo Cars συνεργάζεται και πάλι με το Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, το διάσημο Σουηδό ποδοσφαιριστή και δημιουργούν μία πολλά υποσχόμενη καμπάνια ή οποία αναμένεται να ενθουσιάσει τους φίλους τόσο της σουηδικής premium μάρκας όσο και αυτούς του ποδοσφαίρου.

Ο λόγος της συνεργασίας είναι το λανσάρισμα των νέων Volvo S90 και V90 και αφορμή το επερχόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου εθνικών ομάδων, γνωστό και ως Euro 2016, το οποίο θα διεξαχθεί στη Γαλλία τον επόμενο μήνα. Η καμπάνια λανσάρεται στο διαδίκτυο το βράδυ της Δευτέρας 30 Μαΐου στις 21.15’, λίγες μέρες πριν την έναρξη του Euro 2016.

Όσον αφορά στο σενάριο, η καμπάνια εκτυλίσσεται στο Παρίσι και παρουσιάζει την πορεία του πρώην άσσου της Παρί Σεν-Ζερμέν, της δημοφιλούς τοπικής ομάδας την οποία ο Ζλάταν οδήγησε στον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο πρωταθλήματος στη Γαλλία, από τα σκληρά παιδικά χρόνια στο Μάλμε της Σουηδίας, στην παγκόσμια καταξίωση.

Η επιλογή της πόλης έχει μία επιπλέον ανάγνωση: ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, που εκτός από κορυφαίος επιθετικός στο παγκόσμιο ποδοσφαιρικό στερέωμα είναι και ένθερμος οπαδός της Volvo, αυτή την περίοδο προετοιμάζεται εντατικά για το Euro 2016 στη Γαλλία, αφού σε αυτό μετέχει και η εθνική ομάδα της Σουηδίας.