Μπορεί ο σκηνοθέτης Γουίλιαμ Φρίντκιν να έχει σβήσει τον περασμένο Αύγουστο τα 79 κεράκια στην τούρτα των γενεθλίων του, ωστόσο διανύει μια άκρως δημιουργική περίοδο. Αφού είδε το βιβλίο «Friedkin Connection» με τα απομνημονεύματά του να βγαίνει στα ράφια των βιβλιοπωλείων, δουλεύει πάνω σε νέα πρότζεκτ. Ανάμεσα σ’ αυτά και η μεταφορά δύο ταινιών του στη μικρή οθόνη («Ο άνθρωπος από το Λος Αντζελες» του 1985 και το «Killer Joe» του 2011), αλλά και η επαναπροβολή στη Γαλλία της επιτυχίας του 1977 «Το μεροκάματο του φόβου» (Sorcerer). Με αφορμή αυτό το γεγονός, ο σκηνοθέτης που έγινε διάσημος από τον «Εξορκιστή» και τον «Ανθρωπο από τη Γαλλία» μίλησε στην εφημερίδα «Λιμπερασιόν» για –τι άλλο; –κινηματογράφο. Μια από τις ταινίες που εκείνος ξεχωρίζει, αλλά δεν έτυχε ευρείας αποδοχής από το κοινό, είναι το φιλμ νουάρ «Η γυναίκα φάντασμα» (1944) του Ρόμπερτ Σιόντμακ. «Ηταν μια από τις αγαπημένες του Χάρολντ Πίντερ, ο οποίος με μύησε σ’ αυτή» δηλώνει. Ως προς τους συναδέλφους του, εξομολογείται ότι δεν μπορεί να βρει ούτε ένα ψεγάδι στον σπουδαίο Μικελάντζελο Αντονιόνι. Το ιδανικό αντίδοτο για τη νύστα είναι οι «θορυβώδεις σκηνές από το “Avatar”», ενώ η ηθοποιός που θα επιθυμούσε στο κρεβάτι του τις άγρυπνες νύχτες του είναι η Σούζαν Χέιγουαρντ. «Είναι για μένα η πιο σέξι γυναίκα που έχει αποτυπωθεί ποτέ σε ταινία» αναφέρει. Και μια τελευταία εικόνα που σας στοιχειώνει, κύριε Φρίντκιν; «Ο Αντονι Πέρκινς στο “Ψυχώ”. Καθισμένος στο κελί όπου θα περνούσε το υπόλοιπο της ζωής του, η τελευταία έκφραση του προσώπου του είναι ένα χαμόγελο δαιμονικό» καταλήγει.