Τα προγράμματα του Mega που μεταδίδονται στο prime time κυριάρχησαν στις προτιμήσεις των τηλεθεατών τον Φεβρουάριο, τον πρώτο μήνα του δεύτερου μισού της τηλεοπτικής σεζόν, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen Audience Measurement για τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης. Το Mega απέσπασε μερίδιο 25,7%, ο Ant1 16,6%, ο Alpha 18,4%, το Star 9,3%, o Σκάι 6,9% και η ΔΤ 4,4%. Η έλευση νέων ελληνικών σίριαλ στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης κέντρισε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, με αποτέλεσμα ο δείκτης της Nielsen να δείξει ακόμα και τα 2,5 εκατ. τηλεθεατές («Κάτω Παρτάλι»). Σε αυτό έπαιξαν ρόλο οι σειρές «Κάτω Παρτάλι» (φωτογραφία), «Κλεμμένα όνειρα», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Το σπίτι της Εμμας». Με άλλα λόγια, στο τοπ 10 του μήνα τέσσερις στις δέκα εκπομπές με υψηλές τηλεθεάσεις ήταν ελληνικά σίριαλ, τρία του Mega και ένα του Alpha. Ιδιαίτερα υψηλά μερίδια καταγράφει η σουρεαλιστική βουκολική κωμωδία «Κάτω Παρτάλι» (Mega), τα τέσσερα επεισόδια της οποίας είδε ένας στους δύο τηλεθεατές που ήταν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή μπροστά στον δέκτη του.