Το 1997 φωτογράφισε το λιμάνι της Σουραμπάγια. Ακολούθησε αυτό της Καζαμπλάνκα. Δεκαέξι χρόνια μετά τη γέννηση του θεματικού του πρότζεκτ σειρά είχε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ο λόγος για τον γάλλο φωτογράφο Ζαν Κριστόφ Μπαλό, τα έργα του οποίου παρουσιάζονται από σήμερα μέχρι και τα μέσα Ιανουαρίου στο πλαίσιο της έκθεσης «Αστικά τοπία της Θεσσαλονίκης». Το λιμάνι ωστόσο δεν είναι ο μοναδικός χώρος στον οποίο επικεντρώνεται ο Μπαλό. Φωτογραφίζει επίσης την αγορά την ώρα που είναι κλειστή, τα στάδια όταν είναι άδεια, τον υπόγειο κόσμο τού υπό κατασκευήν μετρό, το στρατιωτικό νεκροταφείο. Τοπία όλα της Θεσσαλονίκης με τον δικό τους χαρακτήρα που φέρνουν τους κατοίκους της και τους επισκέπτες της Εκθεσης σε επαφή με μια πόλη διαφορετική όπως παρουσιάζεται μέσα από το φωτογραφικό κάδρο του καλλιτέχνη. Η έκθεση εντάσσεται στον κύκλο του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης «Ματιές στην πόλη». Εγκαινιάζεται απόψε στις 20.00 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης και θα διαρκέσει έως τις 15 Ιανουαρίου.