Υπάρχουν τα ζευγάρια των οποίων η διασημότητα προέκυψε από το σμίξιμό τους. Και υπάρχουν τα ζευγάρια των εξαρχής διασημοτήτων

Οταν τα αστέρια σμίγουν, ενεργοποιείται στο έπακρο η βιομηχανία εκείνη που συντηρεί (και συντηρείται από) το βασίλειο των –χολιγουντιανών –σταρ. Και ο Μπραντ Πιτ τέσταρε τα όρια αυτής της βιομηχανίας τρεις φορές στην καριέρα του. Την πρώτη όταν αρραβωνιάστηκε την Γκουίνεθ Πάλτροου, τη δεύτερη όταν παντρεύτηκε την Τζένιφερ Ανιστον και την τρίτη και (μέχρι τώρα) τελειωτική όταν γνώρισε την Αντζελίνα Ζολί, στα γυρίσματα της κωμωδίας «Ο κύριος και η κυρία Σμιθ», το 2004. Οταν δηλαδή τα ίδια έντυπα ακόμα σχολίαζαν το σουξέ εκείνου ακριβώς του γάμου (ως γνωστόν, οι γάμοι στο Χόλιγουντ διαθέτουν συνήθως ημερομηνία λήξεως).

Ο σκηνοθέτης Νταγκ Λάιμαν αρέσκεται να συνδυάζει τη βία με το χιούμορ και η κεντρική ιδέα τού «Mr and Mrs Smith» έχει γούστο. Οπου ο Τζον και η Τζέιν Σμιθ, ένα κανονικό έως συνηθισμένο ζευγάρι, ζει μια κανονική έως βαρετή ζωή σε μια κανονική έως αδιάφορη γειτονιά. Ολα αυτά θα ήταν καλά, αν δεν επρόκειτο στην πραγματικότητα για ένα ζευγάρι μυστικών δολοφόνων –τόσο τέλειοι επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν, που ούτε καν μεταξύ τους μπορούν να υποψιαστούν την πραγματική ταυτότητα που κρύβει ο ένας από τον άλλο. Η τελευταία αποστολή όμως που έχουν αναλάβει θα γκρεμίσει αυτό το τείχος προστασίας, καθώς το ζητούμενο είναι να αλληλοσκοτωθούν, καθώς συγκρούονται τα συμφέροντα των… ατζέντηδών τους.

Οι ατζέντηδες των δυο αστέρων πάντως δυσκολεύτηκαν πολύ. Αρχικά η ταινία συμπεριλάμβανε τα ονόματα των Τζόνι Ντεπ και Νικόλ Κίντμαν. Τα γυρίσματα των «Πειρατών της Καραϊβικής» καθυστερούσαν σημαντικά, και έτσι ο Ντεπ αναγκάστηκε να αποσυρθεί, για να δώσει τη θέση του στον Γουίλ Σμιθ –ο οποίος επίσης αποχώρησε, αφήνοντας τη θέση κενή για τον Μπραντ Πιτ. Μία ημέρα πριν πέσουν οι υπογραφές, όμως, η Νικόλ Κίντμαν αφήνει το πρότζεκτ και ο Πιτ, θεωρώντας πως η ταινία καταρρέει, φεύγει κι αυτός –για να επιστρέψει μόνο όταν πληροφορείται πως η Αντζελίνα Ζολί έχει πει το πολυπόθητο «ναι».

ΚΑΥΤΗ ΣΚΗΝΗ. Στα κινηματογραφικά σετ συνηθίζεται οι ερωτικές σκηνές να φιλμάρονται πρώτες απ’ όλες. Ετσι οι ηθοποιοί ξεμπερδεύουν γρήγορα με το άβολο της υπόθεσης και οι σκηνοθέτες μπορούν να κάνουν πιο άνετα τη δουλειά τους. Η πρώτη σκηνή στο σετ τού «Mr and Mrs Smith», λοιπόν, αφορά την αισθησιακή συνεύρεση των πρωταγωνιστών του –και η σκηνή αποδεικνύεται τόσο θερμόαιμη που… κόβεται από την ταινία! Ο λόγος; Το εμπορικό της βεληνεκές ξεκινά από τους δεκατριάχρονους θεατές και η σκηνή, σύμφωνα με τους παραγωγούς, στενεύει τα όποια όρια. Μετά τα γυρίσματα οι δύο σταρ επιστρέφουν στα σπίτια τους. Αλλά τίποτα δεν είναι ακριβώς το ίδιο.

Τον Φεβρουάριο του 2005 οι φήμες που θέλουν τους Πιτ και Ζολί να συνδέονται αισθηματικώς έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους σε διάφορα «λαϊκά» έντυπα και τον Μάιο του ίδιου έτους η Τζένιφερ Ανιστον καταθέτει επισήμως αίτηση διαζυγίου. Κανείς από τους δυο «εμπλεκομένους» δεν κάνει την παραμικρή δήλωση. Μέχρι που αρχίζουν οι κοινές τους εμφανίσεις και, λίγους μήνες μετά, η Ζολί ανακοινώνει στους βαριεστημένους δημοσιογράφους (που πλέον γνωρίζουν τα πάντα) πως περιμένει παιδί. Από τον Μπραντ Πιτ.

Μέχρι σήμερα, πάντως, πολλοί τους ρωτούν αν, τελικά, έσμιξαν από την εποχή των κοινών τους γυρισμάτων. Αν δηλαδή ο Πιτ απάτησε την τότε σύζυγό του, κάτι που τόσο ο ίδιος όσο και η Ζολί αρνούνται πεισματικά. «Δεν θα μπορούσα ποτέ να πάω μ’ έναν παντρεμένο», λέει εκείνη επικαλούμενη τα παιδικά της τραύματα.

«ΜΠΡΑΝΤΖΕΛΙΝΑ». Το πώς το ζεύγος (που ακόμη δεν έχει παντρευτεί μιας και, σύμφωνα με τον Πιτ, περιμένει την ημέρα που το «δικαίωμα γάμου θα είναι εξίσου προσβάσιμο σε ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια» –αρραβωνιάστηκε πάντως το 2012) διαχειρίζεται τους παπαράτσι που, όπως αντιλαμβάνεστε, τρέχουν διαρκώς ξωπίσω του (του χάρισαν μάλιστα το κοινό υποκοριστικό Μπραντζελίνα), αποτελεί σεμινάριο των μηχανισμών της σόουμπιζ. Σκεφτείτε πως οι πρώτες φωτογραφίες των νεογέννητων διδύμων τους, το 2008, πουλήθηκαν από κοινού στα περιοδικά «People» και «Hello!» για 14 εκατομμύρια δολάρια –τα οποία το ζεύγος προώθησε για φιλανθρωπικούς λόγους. O tempora, o mores!