Εγώ, γαµπρέ µου, θα µείνω εδώ! Στη ρωγµή του χρόνου, του καλοκαιριού και της πραγµατικότητας. Και της Εφορίας, των ΔΕΚΟ, των δόσεων, των εισφορών. Και, επίσης, στη ρωγµή ενός απωθηµένου έρωτα που είχα παλιά και τον συνάντησα τυχαία στο πλοίο. Ωριµη, χοντρή γυναίκα, µεταµφιεσµένη σε κορίτσι, λες και µπορεί ένα κολάν, µια σαγιονάρα και κάτι χαϊµαλιά στα χέρια να ξεπαστρέψουν τον χρόνο, τον ανελέητο, τον αυθάδη. Ευτυχώς δεν µε γνώρισε κι εγώ γύρισα το κεφάλι από την άλλη. Και ο Θεός µε συµπόνεσε για πρώτη και τελευταία φορά και κατέβηκα σε άλλο νησί. Εκείνη συνέχισε για τη Ρόδο. Με το που έφτανε, από ό,τι κρυφάκουσα, θα πήγαινε να δει Σάκη. «Βάκχες» εννοούσε, αλλά άντε να τη βρει ο Ευριπίδης να της κάνει µήνυση. Εξάλλου, από ό,τι έλεγε, είχε να τον δει (τον Σάκη) από τότε µε τη Φουρέιρα. Ξέρεις, γαµπρέ µου, τι χωρίζει τη Φουρέιρα από την Αγαύη; Μη βιαστείς να απαντήσεις! Εξαρτάται… Για µένα, απόσταση που δεν προσµετράται ούτε µε εκατοµµύρια έτη φωτός. Για το πρώην κορίτσι µου και νυν θλιβερή χοντρή γυναίκα, τίποτα. Οπως άλλωστε ούτε για τον ίδιο τον Διόνυσο, ο οποίος εφέτος έγινε Διονύσης, Διονυσάκης, Σάκης. Το έγραψε στο twitter του: «Με βήµα βακχικό στον δρόµο για τη Ρόδο». Ως βηµατισµό, ως πιρουέτα τις έχει δει τις «Βάκχες» ο «καλλιτέχνης»…

Ξέχασέ µε, τι νόηµαέχει να µε θυµάσαι

Ο Διόνυσος µας έφτασε, εµπρός βήµα ταχύ, να τον προϋπαντήσουµε, παιδιά, στην εξοχή λοιπόν. Ετσι θα σκέφτηκε και ο συνάδελφος του Διονυσάκη-Σάκη, ο τραγουδιστής Νίνο, και έσπευσε στην παράσταση στη Ρόδο. Θα µου πεις, γαµπρέ µου, τι µε νοιάζει εµένα πού πήγε ο Νίνο. Και θα σου πω εγώ, όρσε, γαµπρέ, κουφέτα! Με νοιάζει! Αυτό είναι το πρόβληµα µε τη συµµετοχή Ρουβά σε αρχαίο δράµα. Οτι πηγαίνει κόσµος να δει τον Ρουβά, όχι τις «Βάκχες». Τι είπες; Ο καθένας µπορεί να πηγαίνει να βλέπει ό,τι θέλει. Ξαναόρσε, γαµπρέ, κουφέτα. Η τέχνη δεν είναι ξέφραγο αµπέλι ούτε καν για το κοινό. Οταν το συνειδητοποιήσουµε, θα ξεπαστρέψουµε και τη µελίγκρα…

Ξέχασέ µε, µ’ έχεις χάσειό,τι ήµουν έχει αλλάξει

Γι’ αυτό σου λέω, γαµπρέ µου, άσε µε εµένα εδώ, στη ρωγµή των αισθήσεων, να κολυµπάω προς την ακτή των παραισθήσεων. Κόντρα στο ρεύµα, που κάνει το τίποτα κάτι και το ασήµαντο σηµαντικό. Καλύτερα να βλέπω τη γριά µε το µουστάκι στην απέναντι αυλή, παρά τον Λιάγκα µε ρετουσαρισµένους κοιλιακούς να µπαινοβγαίνει στη θάλασσα. Δεν εννοώ σε ζωντανό –πού εγώ τέτοια µεγαλεία! -, αλλά στις φωτογραφίες των γκλόσι περιοδικών. Αλλαξε ο Λιάγκας κανάλι και το θέµα αντιµετωπίστηκε σαν να άλλαξε πορεία ο Ηλιος. Η µεταγραφή της χρονιάς, το άγνωστο παρασκήνιο, το συµβόλαιο που παραλήφθηκε µε κούριερ… Μωρέ, τι µου λες! Θα αλλάξει το σηµατάκι του καναλιού στο αριστερό άκρο της οθόνης στα σφικτά γκρο του Λιάγκα και θα αλλάξει η στάση του ΔΝΤ για την Ελλάδα! Η Σκορδά να µην αλλάξει (που είναι ψηλοκάπουλη και χωρίς ρετούς) σε αυτή την πρωινή σκορδαλιά-γκα, και ας πάνε και στο Κανάλι της Βουλής.

Ετσι φεύγω εγώ τώρα,ξέχασέ µε και προχώρα

Γι’ αυτό, κουµπάρε µου, δεν θα γυρίσω πίσω στην πραγµατικότητα, που είναι πιο ιλουζιόνα και από την ιλουζιόνα. Πώς ακούγαµε κάποτε τον Τράγκα και νοµίζαµε ότι ήταν κάποιος που τον σατίριζε; Α, γεια σου! Ετσι θα τον βγάλω τον χειµώνα! Με τη βερµούδα και τα βατραχοπέδιλα για σκέπη µου! Να γυρίσω σε ένα ριάλιτι όπου το ότι η Ελένη Μενεγάκη (φωτογραφία) δεν δηµοσίευσε φωτογραφία της από την Αχλα αποτελεί είδηση; Σε µια σόουµπιζ όπου το πάλαι ποτέ «µπλου τσιπ» της, η Δέσποινα Βανδή, τραγουδάει σε µπιτς µπαρ στη Ρουµανία; Που ο τραγουδιστής –µε κατασκευαστικές προδιαγραφές πλέι µοµπίλ –Πάνος Κιάµος ακυρώνει κράτος και παρακράτος µαζί; Ή που η παρουσιάστρια Ελε(ει)ονώρα Μελέτη γράφει στο Ιντερνετ πόσο την πρόδωσαν οι φίλοι της, εννοώντας πόσο την πρόδωσαν οι θεαµατικότητες; Αν της το σύστησε µάνατζερ, να τον αλλάξει πάραυτα. Αν ψυχαναλυτής, να τον αλλάξει πιο πάραυτα…