Είναι γεγονός ότι οι αντιφατικές, ακραίες και προβοκατόρικες δηλώσεις του τον έχουν φέρει άπειρες φορές αντιμέτωπο με τον εαυτό του. Ετσι, ο Λαρς φον Τρίερ, μέσω της ιστοσελίδας της παραγωγού εταιρείας τού «Nymphomaniac», δήλωσε επισήμως ότι δεν πρόκειται να δώσει καμία συνέντευξη και, αντ’ αυτού, «θα αποκαλύπτει παιχνιδιάρικα το πολυεπίπεδο σύμπαν του «Nymphomaniac»».

Τώρα, τι ακριβώς σημαίνει αυτό μονάχα ο ίδιος το ξέρει. Εδώ και λίγο καιρό πάντως τροφοδοτεί τους ανυπόμονους θεατές με μικρά αποσπάσματα από τα οκτώ κεφάλαια της ταινίας. Λίγο λίγο κάθε φορά. Με ρήσεις όπως «πώς μία συνηθισμένη σακούλα με σοκολατάκια μετατρέπεται σε σύμβολο σεξουαλικής νίκης;» και συντομευμένες σεκάνς που εξάπτουν τη φαντασία. Σε μία εξ αυτών, ο Σία ΛαΜπεφ μπαίνει στο εταιρικό ασανσέρ παρέα με τη νέα υπάλληλό του και πατά το κουμπί του «stop», με πονηρές διαθέσεις. Η σκηνή σταματά ακριβώς εκεί, και το όλο κολπάκι του promotion λειτουργεί στο έπακρο.

Με το καστ να συμπεριλαμβάνει, εκτός του ΛαΜπεφ, τα ονόματα των Σαρλότ Γκενσμπούρ, Ούμα Θέρμαν, Κρίστιαν Σλέιτερ, Γουίλεμ Νταφόε, Κόνι Νίλσεν και Τζέιμι Μπελ, το «Nymphomaniac» ενδέχεται να προκαλέσει, αν μη τι άλλο, τους θεατές που έχουν συνηθίσει να βλέπουν τους παραπάνω ηθοποιούς σε άλλες συνθήκες (αν και οι Νταφόε και Γκενσμπούρ είχαν ξεγυμνωθεί και παλαιότερα για τις ανάγκες του «Αντίχριστου», επίσης σε σκηνοθεσία Λαρς φον Τρίερ).

Η παραγωγός της ταινίας Λουίζ Βεσθ, πάντως, ξεκαθάρισε ότι οι πρωταγωνιστές δεν θα επιδοθούν σε «ακατονόμαστες» πράξεις, και ότι αυτές θα επιτευχθούν με τη βοήθεια της ψηφιακής επεξεργασίας. Παρντόν; «Γυρίσαμε τις σκηνές με τους ηθοποιούς να προσποιούνται ότι κάνουν σεξ και μετά με τους αντικαταστάτες τους που έκαναν πραγματικά σεξ. Πάνω από τη μέση θα είναι οι ηθοποιοί και κάτω από τη μέση θα είναι οι αντικαταστάτες τους».

Στο ευρωπαϊκό σινεμά παλαιότερα δεν είχαν τέτοια προβλήματα. Ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ δεν είχε κανένα πρόβλημα να επιδείξει τον ανδρισμό του –στο φινάλε δε της «Τελευταίας γυναίκας» του Μάρκο Φερέρι ακρωτηρίαζε το εν στύση πέος του με ένα μικρό μαγειρικό πριόνι –ενώ η Μαρούσκα Ντέτμερς έκανε στ’ αλήθεια στοματικό έρωτα στον συμπρωταγωνιστή της για τις ανάγκες της ταινίας του Μάρκο Μπελόκιο «Ο διάβολος στο κορμί της».