Η γόμα από τα πρώτα σχολικά μας χρόνια μαθαίνουμε πως χρησιμεύει για να διορθώνουμε τα λάθη μας. Χθες στο Σιλβερστόουν της Βρετανίας αποδείχθηκε πως μπορεί και να δημιουργήσει λάθη, που μάλιστα είναι αδύνατον να σβηστούν…

Η επιλογή λοιπόν της Ferrari να αλλάξει τα ελαστικά του Φερνάντο Αλόνσο στο τελευταίο κομμάτι του γκραν πρι έδωσε τη σπουδαία ευκαιρία στον Μαρκ Ουέμπερ να τροχίσει τη διαφορά 5 δευτερολέπτων που είχε από τον προπορευόμενο Ισπανό και τέσσερις στροφές πριν από τον τερματισμό να του… κλέψει τη νίκη με την οποία μείωσε σε 13 τους βαθμούς διαφοράς στη βαθμολογία των πιλότων.

Το καθοριστικό γεγονός της συναρπαστικής κούρσας που διεξήχθη υπό ηλιοφάνεια παρά την πρόβλεψη για βροχόπτωση, ήταν τα ελαστικά των μονοθεσίων. Στην εκκίνηση, από τους 10 πρώτους μόνο ο Αλόνσο που γκάζωσε από την pole position και ο Χάμιλτον ξεκίνησαν με σκληρή γόμα. Οι υπόλοιποι χρησιμοποίησαν μαλακή γόμα και όπως φάνηκε στην εξέλιξη του αγώνα, η επιλογή τους ήταν καθοριστική. Ο Αλόνσο πετούσε πάνω στην πίστα, όμως η αλλαγή ελαστικών έδωσε… φτερά στον αυστραλό οδηγό της Red Bull! Η Ferrari αποφάσισε να φορέσει στο μονοθέσιο του Ισπανού ελαστικά με μαλακή γόμα, την ώρα που όλοι οι οδηγοί άλλαζαν τα δικά τους με σκληρής. Η απόσταση του δεύτερου Ουέμπερ με τον Αλόνσο εξαφανίστηκε πολύ γρήγορα και στον 48ο γύρο, ο Αυστραλός έκανε την προσπέραση που του έδωσε τη δεύτερη νίκη του στο πρωτάθλημα και ένατη της καριέρας του. Τρίτος τερμάτισε ο Φέτελ, ενώ ο Μάσα που έκανε τον καλύτερο φετινό αγώνα του άντεξε στην πίεση του Ράικονεν και πήρε άξια την τέταρτη θέση. Πίσω από τον οδηγό της Lotus βρέθηκε ο ομόσταβλός του, Ρομέν Γκροζάν, παρότι στο ξεκίνημα του αγώνα είχε πέσει στην τελευταία θέση λόγω αλλαγής εμπρός πτέρυγας. Περισσότερα περίμενε ο Σούμαχερ εκκινώντας τρίτος, αλλά περιορίστηκε στην έβδομη θέση.

Η βαθμολογία: Αλόνσο 129β, Ουέμπερ 116, Φέτελ 100, Χάμιλτον 92. Στους κατασκευαστές: Red Bull 216β, Ferrari 152, Lotus 144, McLaren 142.