To Ford Granada ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του το 1972. Αποτέλεσε τη λιμουζίνα της Ford. Η εμπορική καριέρα του συνεχίστηκε έως και το 1985. Διάδοχός του ήταν το Ford Scorpio, το οποίο παραγόταν σε εργοστάσιο της Ford στη Μεγάλη Βρετανία. To Granada διέθετε κινητήρες 2, 2,5 και 3 λίτρων. Προσφερόταν σε τρίθυρο και τετράθυρο μοντέλο.

Η δεύτερη γενιά Granada παρουσιάστηκε το 1977. Αργότερα, παρουσιάστηκε και με 1.600άρη μοτέρ το οποίο απέδιδε 75 ίππους – μόνο και μόνο για φορολογικούς λόγους. Το Granada διακρίθηκε για τους άνετους χώρους και την πολυτέλεια στο εσωτερικό του. Οι πιο πολυτελείς εκδόσεις είχαν τα χαρακτηριστικά Ghia. Το 1982, οι περισσότερες εκδόσεις απέκτησαν 5άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ το 1978 όλες οι εκδόσεις διέθεταν κεντρικό κλείδωμα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εκδόσεις ταξί διέθεταν στο κάτω τμήμα των πεντάλ ένα κουμπί πανικού σε περίπτωση που ο οδηγός αντιμετώπιζε κάποιον κίνδυνο. Παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση που ξέσπασε το 1973, το Granada κατάφερε να πουλήσει έως και το 1976 850.000 αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά! Κάτι που δεν κατάφερε ο αντικαταστάτης του, το Scorpio, του οποίου οι πωλήσεις δεν ξεπέρασαν τις 100.000 μονάδες.