Στις αρχές κάθε νέου χρόνου οι περισσότεροι θέτουν τους προσωπικούς στόχους που θέλουν να πραγματοποιήσουν – του τύπου να χάσουν πέντε κιλά, να πηγαίνουν στο γυμναστήριο κ.ά. Οι στόχοι αυτοί, λοιπόν, συνεισφέρουν τα μέγιστα στη λεγόμενη «βιομηχανία της αυτοβελτίωσης». Μόνο πέρυσι οι Αμερικανοί ξόδεψαν 62 δισ. δολάρια σε συνδρομές γυμναστηρίων, προγράμματα αδυνατίσματος και βιντεοκασέτες με ασκήσεις, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Marketdata. Μάλιστα, όπως λέει ο Τζον λε Ρόζα, πρόεδρος της εταιρείας, «ο Ιανουάριος είναι ο καλύτερος μήνας για τα γυμναστήρια και τα κέντρα αδυνατίσματος – οι συνδρομές σχεδόν διπλασιάζονται. Μέχρι τον Μάρτιο βέβαια έχουν πέσει δραματικά. Ετσι του χρόνου προσπαθούμε πάλι και, φυσικά, ξαναπληρώνουμε».