▅ Το Ρeugeot 306 δεν έχει οπωσδήποτε τη φήμη του πλέον αξιόπιστου κόμπακτ μοντέλου. Το γαλλικό μοντέλο δεν παρουσιάζει πάντως σοβαρά προβλήματα, αλλά μικροβλάβες, όπως χαλασμένα μοτέρ για το βεντιλατέρ, βλάβη στο θερμοστάτη ή διαρροή υγρών από το δοχείο νερού, που επικοινωνεί με το ψυγείο. Κατά συνέπεια μπορεί να καεί η φλάντζα στην κυλινδροκεφαλή και να υπερθερμανθεί ο κινητήρας. Το 306 μπορεί επίσης να εμφανίσει προβλήματα στα ηλεκτρικά του (π.χ. άδεια μπαταρία, διακοπή λειτουργίας του δυναμό και της μίζας, μπλοκάρισμα του ηλεκτρονικού συστήματος ακινητοποίησης, γνωστού και ως immobilizer). Ευπάθεια παρατηρείται εξάλλου στα ψαλίδια των αναρτήσεων εμπρός και πίσω, οι δισκόπλακες των φρένων φθείρονται ανομοιόμορφα, τα πίσω ταμπούρα ενδέχεται να μπλοκάρουν και το σύστημα ανάφλεξης μπορεί να λειτουργεί με διακοπές. Κατά τα άλλα η έκδοση των 1,6 λίτρων αποδίδει 90 σπιρτόζους ίππους, που καταναλώνουν 8,2 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ., ενώ το ντιζάιν του πίνακα οργάνων συνδυάζει την ελκυστική αισθητική με τη λειτουργικότητα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

▅ Κινητήρας 1.587 κ.εκ.,

μεγίστη ισχύς 90 ίπποι, τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα.