▅ Είναι πέραν πάσης αμφιβολίας ότι το Renault 19 γνώρισε τις μεγάλες δόξες του ως πεντάθυρο και ότι το τετράθυρο Chamade πέρασε σε δεύτερη μοίρα. Αυτό συνεχίστηκε και στην αγορά του μεταχειρισμένου, όπου το σεντάν διατίθεται σε χαμηλές τιμές και μπορεί να χτυπήσετε λαυράκι αν πρόκειται για ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο από τον πρώην ιδιοκτήτη του. Πρόκειται για μία απαραίτητη προϋπόθεση, καθώς από το κόμπακτ σεντάν της Renault δεν λείπουν οι αδυναμίες. Οι περισσότερες εστιάζονται σε συχνά περιστατικά με καμένες φλάντζες κυλινδροκεφαλής, σε κομμένους ιμάντες εκκεντροφόρων, σε ευαίσθητα ηλεκτρικά κυκλώματα, σε μειωμένη αποτελεσματικότητα και απόδοση των φρένων και σε διαρροή λαδιών.