Η «μάχη για τις μαρίνες» φαίνεται να ξαναρχίζει, με τους ενδιαφερόμενους

επιχειρηματίες να διεκδικούν τις μαρίνες Αλίμου και Σταδίου Ειρήνης και

Φιλίας, για τις οποίες ετοιμάζονται να προκηρυχθούν οι σχετικοί διαγωνισμοί.

Η μαρίνα Αλίμου που ανήκει στην Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης είχε

επιχειρηθεί να δοθεί προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες και στο πρόσφατο παρελθόν,

αλλά ο σχετικός διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος, παρά το γεγονός ότι το

επιχειρηματικό ενδιαφέρον ήταν μεγάλο και εκδηλώθηκε με τη συμμετοχή επτά

κοινοπραξιών. Ο φάκελος της ιδιωτικοποίησης της μαρίνας Αλίμου ξανανοίγει στο

αμέσως προσεχές διάστημα και εκτιμάται ότι και αυτή τη φορά, το επιχειρηματικό

ενδιαφέρον που θα εκδηλωθεί, θα είναι μεγάλο. Κι αυτό γιατί πρόκειται για μια

μαρίνα – φιλέτο κοντά στην καρδιά της Αθήνας, και είναι η μεγαλύτερη του

είδους της στη φιλοξενία σκαφών μεσαίου μεγέθους σε όλα τα Βαλκάνια.

Η μαρίνα Αλίμου είναι η μεγαλύτερη στη Μεσόγειο, με δυναμικότητα 1.200 θέσεων

ελλιμενισμού. Ανάλογο επιχειρηματικό ενδιαφέρον αναμένεται να εκδηλωθεί και

για τη μαρίνα του ΣΕΦ, την οποία θα διεκδικήσουν – μεταξύ άλλων – και

κοινοπρακτικά σχήματα, τα οποία εκμεταλλεύονται ήδη άλλες γειτονικές μαρίνες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο η κοινοπραξία Κυριακούλη – Κοπελούζου που έχουν

εκμισθώσει τη μαρίνα Ζέας όσο και ο όμιλος Λάτση, όπου μέσω τής Lamda

Development έχει εκμισθώσει τη μαρίνα Φλοίσβου, θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

`Σύμφωνα με τους όρους του σχετικού πλειοδοτικού διαγωνισμού, η μαρίνα θα

εκμισθωθεί για 30 έτη. Πρόκειται για μαρίνα με μικρή χερσαία εκμετάλλευση

(συνολική κτιριακή εκμετάλλευση 2.000 τ.μ., εκ των οποίων τα 1.200 είναι

υφιστάμενα), αλλά και ιδιαίτερα ελκυστική, δεδομένου ότι αποτελεί την πλέον

σύγχρονη σε υποδομές μαρίνα στην Ελλάδα, με χωρητικότητα άνω των 200 mega

yachts.