O Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι ο χρόνος δραματουργίας ενός μεγάλου τμήματος της ταινίας «Βερμίλιο: Η νύφη του βουνού» (Vermiglio, Ιταλία, 2024), όμως αυτό ο θεατής δεν το καταλαβαίνει με απόλυτη καθαρότητα διότι για τους κατοίκους του χωριού Βερμίλιο στη βόρεια Ιταλία είναι μια κατάσταση που απλώς υπάρχει. Η άφιξη ενός στρατιώτη – φυγά που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας, είναι που κυρίως μας υπενθυμίζει ότι κάπου γίνεται ένας πόλεμος. Στόχος της ιταλίδας σκηνοθέτριας Μάουρα Ντελπέρο που έχει ξεκινήσει από τον χώρο του ντοκιμαντέρ (Nadea e sveta, Signori proffesori) και πέρασε με επιτυχία στη μυθοπλασία με το «Maternal» (2019) είναι να χρησιμοποιήσει (και) την κατάσταση πολέμου ως εργαλείο για την απεικόνιση των μεγάλων αλλαγών τις οποίες οι κάτοικοι του χωριού και κυρίως τα μέλη της πολύτεκνης οικογένειας του δασκάλου της περιοχής (που βρίσκεται στον πυρήνα της ιστορίας), αναπόφευκτα θα ζήσουν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ