Δεν πρόλαβε να έρθει η είδηση ότι το «Χταπόδι» – το καινούργιο περιοδικό του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης – «έριξε» το μελάνι του στον διαδικτυακό κόσμο και μία ακόμη φρέσκια περιοδική έκδοση βγήκε από το τυπογραφείο για να κατακτήσει το φιλότεχνο κοινό από τον μεγαλύτερο δημόσιο μουσειακό οργανισμό, το MOMus της Θεσσαλονίκης, υπό τον τίτλο «The MOMus magazine». Κι όλα αυτά τη στιγμή που ένα μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μάς ενημέρωνε ότι το περιοδικό του Μουσείου Μπενάκη επιστρέφει στην κυκλοφορία, ύστερα από διακοπή επτά ετών. «ΤΑ ΝΕΑ» παρατηρώντας την τάση θέλησαν να καταγράψουν ποια ανάγκη ωθεί τα μουσεία να εκδίδουν περιοδικά, σε ποιο κοινό απευθύνονται και εν τέλει ποια ανταπόκριση βρίσκουν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







