Οι πληθωριστικές τάσεις έχουν επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, καθώς η κάθε επιλογή πλέον έχει ως στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων για να μπορέσουν να καλύψουν τις βασικές ανάγκες τους ώστε να μην κάνουν περικοπές. Η συνθήκη αυτή έχει κάνει εδώ και καιρό τη χρηματική δαπάνη που απαιτείται για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών να αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων αφού οι δύο στους τρεις καταναλωτές, στην προσπάθεια να μην προχωρήσουν σε περικοπές των βασικών αγαθών και υπηρεσιών, κόβουν τα περιττά ή πιο σωστά όσα μπορούν να περιοριστούν και δεν δημιουργούν άμεσα προβλήματα και στερήσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ