Στη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 η αγορά της τέχνης άλλαξε. Η αγορά διαδικτυακών πωλήσεων έργων τέχνης έφτασε τα 9,9 δισεκατομμύρια ευρώ, αλλά το 2022 επιβραδύνθηκε. Και σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ασφαλιστικής εταιρείας Hiscox που δημοσιεύθηκε στις 26 Απριλίου ένα τρίτο των συλλεκτών θα κάνουν λιγότερες αγορές μέσω Διαδικτύου τους επόμενους δώδεκα μήνες, λόγω μείωσης του εισοδήματος. Ωστόσο ο Μορίς Λεβί, ο 81 ετών πρώην επικεφαλής της Publicis Groupe, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου επικοινωνίας στον κόσμο, παρέμεινε απτόητος. Ο διακεκριμένος συλλέκτης έργων τέχνης και πρώην πρόεδρος του Palais de Tokyo στο Παρίσι από το 2003 έως το 2007 άδραξε την ευκαιρία για να παρουσιάσει την περασμένη Δευτέρα στο προαναφερόμενο μουσείο σύγχρονης τέχνης το νέο του επιχειρηματικό όραμα με επίκεντρο τους σύγχρονους καλλιτέχνες, τα έργα τους, τους συλλέκτες και τις χαμηλού βεληνεκούς γκαλερί: το YourArt (www.yourart.art) είναι μία ψηφιακή πλατφόρμα με φιλοδοξία να τοποθετηθεί ως το «YouTube της τέχνης», ένα κοινωνικό δίκτυο που διευκολύνει την πρόσβαση σε καλλιτέχνες και γκαλερί.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ