Ιστορικά κτίρια – σπάνια αρχιτεκτονικά στολίδια, κάποια εκ των οποίων φέρουν την υπογραφή του Ερνέστου Τσίλλερ, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της Πελοποννήσου ρημάζουν αφημένοι στην εγκατάλειψη εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια. Μόνο τρία τμήματα του δικτύου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1882 έχουν παραμείνει σε λειτουργία, ο Οδοντωτός των Καλαβρύτων, ο Προαστιακός της Πάτρας και η γραμμή Κατακόλου – Πύργου – Ολυμπίας, ενώ στην ακμή του, το 1905, το δίκτυο μετέφερε ημερησίως περισσότερους από 1,7 εκατ. επιβάτες. Ειδική επιτροπή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εξετάζει το ενδεχόμενο επαναλειτουργίας του ιστορικού δικτύου, που θα μπορούσε εκτός των άλλων να αποτελέσει τουριστικό πόλο έλξης – ως τότε, όμως, τμήμα του σπάνιου εξοπλισμού του χάνεται, παλαιά εξαρτήματα καταστρέφονται και οι σταθμοί που προστατεύονται ως μνημεία λεηλατούνται και υφίστανται τη φθορά του χρόνου…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ