Απλώς και μόνο για την απόκτηση πληροφοριών περί της σχέσης ανάμεσα στην ελληνική ταινία και τη διαφήμιση, με αφετηρία την εποχή που ο ελληνικός κινηματογράφος βρισκόταν στα σπάργανα, το τελευταίο πόνημα του Στέφανου Τζαννετάτου «Τα διαφημιστικά της ελληνικής ταινίας – That’ s Amore» (εκδόσεις Καλλίγραφος), αξίζει μια θέση στο ράφι της βιβλιοθήκης κάθε ανθρώπου που αγαπά το ελληνικό σινεμά. Ο κεφαλλονίτης φιλόλογος και αμετανόητος σινεφίλ (12 εργασίες για τον κινηματογράφο και μη έχουν μέχρι σήμερα εκδοθεί) αναζήτησε κάθε τι που σχετίζεται – περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία – προκειμένου να καταθέσει αυτό το πολύτιμο βιβλίο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ