Ηταν η ταινία που μετά την πρώτη προβολή της φέτος στις Κάννες κατάφερε να αποσπάσει το δυνατότερο και θερμότερο χειροκρότημα υποδοχής μέσα σε μια θάλασσα επευφημιών και σφυριγμάτων ενθουσιασμού· θάλασσα στην οποία καμία άλλη ταινία του διαγωνιστικού τμήματος δεν κατάφερε να «κολυμπήσει». Ισως επειδή «Το τρίγωνο της θλίψης» («Triangle of sadness», 2022, διεθνής συμπαραγωγή με τη συμμετοχή της ελληνικής εταιρείας Heretic των Γιώργου Καρναβά και Κωνσταντίνου Κοντοβράκη), τελευταία δημιουργία του σουηδού δημιουργού Ρούμπεν Εστλουντ, η οποία εν τέλει απέσπασε (και δικαιολογημένα ίσως) τον Χρυσό Φοίνικα, κατάφερε να βγάλει γέλιο αυθεντικό και γνήσιο και αυθόρμητο μέσα από πολύ σοβαρά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, όπως περίπου είχε συμβεί με το «Τετράγωνο» που το 2017 χάρισε στον ίδιο σκηνοθέτη τον πρώτο του Χρυσό Φοίνικα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ