Το «Lord of the Rings: The Rings of Power» μέχρι την πρεμιέρα του, την περασμένη εβδομάδα, ήταν ίσως η πιο πολυαναμενόμενη τηλεοπτική παραγωγή των τελευταίων ετών. Με την κληρονομιά της μεγάλης εμπορικής επιτυχίας της τριλογίας του «Αρχοντα των δαχτυλιών», αυτή η σειρά, που λειτουργεί σαν πρίκουελ στο σύμπαν του Τόλκιν, είχε βάλει ψηλά τον πήχη των προσδοκιών ανάμεσα στους λάτρεις της φαντασίας. Σε αυτό βέβαια συνηγόρησε και το γεγονός πως η Amazon, που ανέλαβε την παραγωγή, ξόδεψε σχεδόν ένα δισεκατομμύριο δολάρια για το γύρισμα των τριών πρώτων κύκλων, το μεγαλύτερο ποσό που έχει δαπανηθεί ποτέ στην ιστορία της τηλεόρασης. Τις τελευταίες μέρες, ωστόσο, μετά την προβολή των δύο πρώτων επεισοδίων της, το «Rings of Power» έχει διχάσει το κοινό παρά το ρεκόρ τηλεθέασης με περισσότερα από 25 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως να συντονίζονται στο Amazon Prime για να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα. Αντίθετα από τον μεγάλο ανταγωνιστή του «House of the dragon» του ΗΒΟ που κέρδισε τη μάχη των εντυπώσεων, αυτή η σειρά δείχνει να τη χάνει. Προς το παρόν τουλάχιστον, αφού έχει προκαλέσει διαδικτυακά πολλές αντιδράσεις ως προς το περιεχόμενό της αλλά και τη συνολικότερη παρουσίαση της. Σύμφωνα με δεδομένα που συγκέντρωσε η Brandwatch, εταιρεία έρευνας με ειδίκευση στην ικανοποίηση των πελατών, το 60% των διαδικτυακών συζητήσεων που αφορούν το «Rings of power» είναι κυρίως αρνητικές, ενώ λίγο κάτω από το 40% των δημοσιεύσεων στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν θετικό πρόσημο. Παρακάτω, κάνουμε μια σύνοψη των βασικών προβληματικών που θίγουν οι τηλεθεατές της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ