Το υπερμέγεθες αστραφτερό σκηνικό του Γιώργου Γαβαλά συνέθεταν ασημένιες λωρίδες που παρέπεμπαν σε ένα φουτουριστικό αρχηγείο – καράβι ή σε ένα διαστημόπλοιο, ίσως και σε ένα όχημα του μέλλοντος. Θα μπορούσε να είναι και ένα τοίχος ή ένας φράχτης που ορίζει τη «μια και την άλλη πλευρά». Ενα μεγάλο ορθογώνιο τραπέζι και στην «κεφαλή» του κάθεται ο Αγαμέμνων, ο βασιλιάς των Μυκηνών, σκυμμένος πάνω από τη φωτεινή οθόνη του ipad του. Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες από την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι», το σπουδαίο έργο του Ευριπίδη, όμως το οραματίστηκε ο σκηνοθέτης Θέμης Μουμουλίδης και παρουσίασε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου σε 15.000 θεατές – Παρασκευή και Σάββατο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ