Οι «Γέφυρες του Μάντισον» («The bridges of Madison County», ΗΠΑ, 1995) έκαναν αίσθηση στην εποχή τους ως μια σοβαρή προσπάθεια του «σκληρού» Κλιντ Ιστγουντ στο αισθηματικό ρομάντζο· μια ειπωμένη ήρεμα, τρυφερή ιστορία «παράνομου» έρωτα που αναπτύσσεται ανάμεσα σε μια αγρότισσα (Μέριλ Στριπ) και έναν φωτογράφο του National Geographic (Ιστγουντ) στην Αϊοβα της δεκαετίας του 1990. Η Στριπ δικαιότατα προτάθηκε για το Οσκαρ Α’ ρόλου έχοντας παίξει με άψογη προφορά την ιταλίδα χήρα θύματος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει ξεκινήσει μια νέα ζωή με έναν νέο γάμο στις Ηνωμένες Πολιτείες και ρισκάρει τα πάντα για τα μάτια ενός αγνώστου που την πολιορκεί με το σταθερό βλέμμα και τα λίγα λόγια του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ