Εξι εβδομάδες μετά την εισβολή της Ρωσίας στη χώρα της, την Ουκρανία, η Αναστάσια Μπαϊντατσένκο έκανε μια συγκινητική έκκληση. Ηθελε χρήματα: όχι για όπλα, ούτε για ρούχα, αλλά για διαφημίσεις. Ο Βλαντίμιρ Πούτιν έχει μετατρέψει το ρωσικό Διαδίκτυο σε φρούριο και εκείνη ως διευθύνουσα σύμβουλος σε ουκρανική εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ βρήκε τρόπο να το παρακάμψει. Το σχέδιο ήταν απλό: αγοράζοντας διαφημιστικό χώρο σε ιστότοπους στη Ρωσία και τη Λευκορωσία και χρησιμοποιώντας τον για σύνδεση με ανεξάρτητες ειδήσεις σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία. Οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να είναι άμεσες ή έμμεσες, ακόμη και προκλητικές, για να κρύψουν την πραγματική τους φύση και να αποφύγουν τους λογοκριτές. Στην αρχή η Μπαϊντατσένκο στόχευσε τους συνήθεις ύποπτους: Google, YouTube, Facebook και άλλους ιστότοπους με υψηλή επισκεψιμότητα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ