Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
Η επιστροφή στην κανονικότητα φαίνεται ότι δεν έχει συμβεί. Ακόμη και η γαλαζοαίματη αμαζόνα Σαρλότ Καζιράγκι του Μονακό, η οποία άνοιξε το σόου υψηλής ραπτικής της Chanel ιππεύοντας ένα άλογο, δεν κατάφερε να συμβολίσει το όραμα - στην απόλυτη αισθητικοποίησή του - της σύγχρονης γυναίκας. Εκείνης έστω που ακολουθεί τους κώδικες που έχει η τωρινή καλλιτεχνική ομάδα του οίκου Chanel για τη μόδα της εποχής.
Η εμφάνιση της Καζιράγκι επαλήθευε την υψηλή συνεργασία που έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες ο γαλλικός οίκος με τη βασιλική γόνο. Ομως η προσπάθεια των Chanel δημιουργικών πνευμάτων που περιβάλλουν τη Βιρζινί Βιάρ, διάδοχο του αείμνηστου Καρλ Λάγκερφελντ, να εντυπωσιάσουν τη διεθνή πελατεία τους που παρακολούθησε αυτό το σόου στο Παρίσι σκόνταψε στο εμπόδιο των social media και των προστατών των δικαιωμάτων των ζώων. Οι εκφράσεις διαμαρτυρίας τους ξεπέρασαν σε αριθμό τα διθυραμβικά σχόλια, συνήθως ελεγχόμενα με συγκεκριμένα hashtags από την ομάδα Chanel. Και τα αγγλικά πρωτοσέλιδα αναφέρθηκαν φλεγματικά στην εμφάνιση της Καζιράγκι που προβάλλει υπερβολικά την έγνοιά της για ρούχα της μόδας. Γιατί ένα άλογο στην πασαρέλα, ακόμη και αν το ιππεύει με χάρη και γνώση η περιώνυμη αμαζόνα του ακυρώνει όποια αίσθηση κομψότητας. Τουλάχιστον οι παρόμοιες παρουσιάσεις μόδας με τονισμένο τον ιππευτικό χαρακτήρα τους είχαν αναδειχθεί σε ανάλογα μέρη. Σε ομίλους ιππασίας και σε τσίρκα.