Με φόντο το νυχτερινό Παρίσι της παρανομίας και της μοναξιάς, η «Ντίβα», πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Ζαν-Ζακ Μπενέξ που την περασμένη Πέμπτη πέθανε στο Παρίσι, υπήρξε ένα από τα πιο πρωτότυπα στην εικόνα και στη σύλληψή τους ευρωπαϊκά φιλμ των αρχών της δεκαετίας του 1980. Στην ταινία, ένας ταχυδρόμος λάτρης της όπερας ηχογραφεί παράνομα τη συναυλία μιας διάσημης ντίβας και όταν αργότερα έρχεται στην κατοχή του, τυχαία, μια άλλη ηχογράφηση που αποκαλύπτει τη διαφθορά της αστυνομίας ο ταχυδρόμος θα βρεθεί μπλεγμένος σε μια εφιαλτική περιπέτεια παρεξηγήσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ