Εξεταστική… λύση μελετάει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο θέμα των Λατινικών που επιστρέφουν φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και στην αξιολόγηση των υποψηφίων στις Ανθρωπιστικές Σπουδές. Κι αυτό γιατί το μάθημα επέστρεψε μεν στον εξεταστικό «χάρτη» αλλά κατά πολλούς… άδοξα και με σοβαρή πιθανότητα να οδηγήσει το καλοκαίρι του 2022 σε βαθμολογικό Βατερλώ. Στο συμπέρασμα αυτό οδηγεί η μελέτη των νέων κεφαλαίων που έχουν συμπεριληφθεί στην εξεταστέα ύλη, οι δυσνόητες πληροφορίες στην εισαγωγή του σχολικού βιβλίου που θα εξετάζεται κανονικά καθώς και η «ατελείωτη» αναφορά ονομάτων και χρονολογιών που είναι σχεδόν αδύνατο να απομνημονεύσουν οι υποψήφιοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ