Δύο πανελλήνιες έρευνες καταναλωτών (ΙΕΛΚΑ και ΣΕΛΠΕ/ELTRUN) που πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι καταγράφουν νέες καταναλωτικές συνήθειες λόγω Covid, οι οποίες ανατρέπουν μερικώς την άποψη για επιστροφή στην κανονικότητα, αναδεικνύουν νέες τάσεις που μάλλον θα παραμείνουν και μετά τη λήξη της πανδημίας και επαληθεύουν αντίστοιχα ευρήματα σχετικών επιστημονικών ερευνών από το εξωτερικό. Τα αποτελέσματα αυτά σηματοδοτούν σοβαρές προκλήσεις για τις εταιρείες (λιανεμπόριο και προμηθευτές). Οι τρεις πιο σημαντικές τάσεις είναι: (1) Αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών. (2) Επιμονή στην υγιεινή και ασφάλεια. (3) Προτίμηση στην άνεση και ευκολία αγορών. Η άνεση και ευκολία αγορών μέσα στο κατάστημα αναφέρεται από 1/3 καταναλωτές ως παράγοντας επιλογής καταστήματος, ενώ 1/5 που άλλαξαν κατάστημα εν μέσω πανδημίας ανέφεραν ως κύριους λόγους τις γρήγορες αγορές και τις μικρότερες ουρές. Σε περίπτωση επαναφοράς στην κανονικότητα, 1/2 καταναλωτές θα αποφεύγουν ουρές και σημεία συνωστισμού, ενώ 6/10 θα πραγματοποιούν επισκέψεις σε ημέρες/ώρες χωρίς κίνηση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ