Τέσσερα χρόνια διήρκησε η προετοιμασία της και πρόλαβε να υποδεχτεί επισκέπτες για μόλις τρεις εβδομάδες. Ο λόγος για την έκθεση της συλλογής γλυπτών της οικογένειας Τορλόνια, μιας συλλογής με πολυκύμαντη ιστορία, η οποία έπεσε κι αυτή θύμα του κορωνοϊού με αποτέλεσμα 96 από τα 620 αριστουργήματα αρχαίας ελληνικής και ρωμαϊκής γλυπτικής, τα οποία χρονολογούνται από τον 5ο αι. π.Χ. έως τον 4ο αι. μ.Χ και τα οποία συνέθεταν την πολυαναμενόμενη έκθεση «Τα Τορλόνια Μάρμαρα: Συλλέγοντας αριστουργήματα» να βρεθούν εγκλωβισμένα και αθέατα στον εκθεσιακό χώρο της Βίλας Καφαρέλι στη Ρώμη. Η συμφωνία ανάμεσα στο ιταλικό υπουργείο Πολιτισμού και το Ιδρυμα Τορλόνια για την έκθεση μέρους της συλλογής που συστάθηκε από τον 15ο έως τον 19ο αι. υπογράφηκε το 2016, ωστόσο η έκθεση δεν κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί λόγω νομικής εμπλοκής που προέκυψε με το μουσείο Γκέτι, το οποίο ενδιαφερόταν να αγοράσει μέρος της συλλογής. Η συλλογή εμπλουτίστηκε σημαντικά όταν η γαλλο-ιταλική οικογένεια Τορλόνια άρχισε να εμπλέκεται στα οικονομικά του Βατικανού κατά τον 18ο αι. Δεδομένων των συνθηκών κι εφόσον η έκθεση παραμένει κλειστή μέχρι νεωτέρας – ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε τη λειτουργία της ως τις 29 Ιουνίου – η συλλογή και η πλούσια ιστορία της είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας https://www.fondazionetorlonia.org/torlonia-collection/