«Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι προτιμούν να κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια περιμένοντας να επιστρέψει η κανονικότητα. Υπάρχουν όμως και θέατρα που επιχειρούν να κατακτήσουν την κανονικότητα στην οποία βρισκόμαστε». Ετσι εξηγεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Βασιλικού Θεάτρου της Μαδρίτης Χοάν Ματαμπός την απόφαση που πήραν οι υπεύθυνοι του χώρου να ανεβάσουν τις προγραμματισμένες παραστάσεις του ακολουθώντας τα μέτρα ασφαλείας που έχουν επιβληθεί λόγω του κορωνοϊού. Χθες η ωραία λυρική σκηνή της Ιβηρικής Χερσονήσου σήκωσε αυλαία και έγινε η πρώτη όπερα που ξεκίνησε πάλι να λειτουργεί μετά το παγκόσμιο lockdown. Το έργο που εγκαινιάζει την επιστροφή της στα καλλιτεχνικά δρώμενα είναι η θρυλική όπερα του Βέρντι «Τραβιάτα». Η βασική πρωταγωνίστρια, Βιολέτα Βαλερί, πάσχει από φυματίωση. Και μπορεί η ιστορία να μην αφορά μια πανδημία, οι συνειρμοί όμως για τους θεατές που θα την παρακολουθήσουν είναι αναπόφευκτοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ